Straipsnyje buvo pasakojama apie tai kaip vaikai pirmą sykį grįžo į mokyklą po gruodžio 14 d. įvykusios tragedijos. Į straipsnį taipogi buvo „įterpta“ kolekcinių ir antikvarinių ginklų parodos, vyksiančios Stamfordo mieste sausio pabaigoje, reklama.
Vienas pasipiktinusių iš laikraščio skaitytojų savo Twitter paskyroje taip komentavo dienraščio etikos žinias: „Labai prastas skonis“.
Leidybos grupė Hearst Connecticut Media Group publikavo viešą atsiprašymą, kuriame pripažįstama, kad ginklų reklamos atsiradimas šalia straipsnio apie įvykius „Sendi Hook“ mokykloje buvo nepagarbu šios tragedijos aukų atžvilgiu: „Mūsų laikraštis neturėjo publikuoti tokios reklamos – net jeigu buvo reklamuojami kolekciniai ir antikvariniai ginklai. Tai buvo mūsų klaida ir mes ėmėmės priemonių, kad tokios klaidos nepasikartotų“. Kokių būtent priemonių buvo imtasi, dienraštis nepatikslino.