Garsaus žurnalo nuostoliai 2007 metais – 1,1 mln. JAV dolerių.
Kompanijos „Playboy“ vadovybė kaltina dėl nuostolių internetu suteikiamas „pramogų“ galimybes. Kompanijos finansininkai mano, kad nors 2006 metai ir atnešė 3,6 mln. JAV dolerių pelno, pajamų mažėjimo tendencija išliks.
JAV žurnalas turi 10 milijonų skaitytojų, tačiau mažėja pajamos iš reklamos. Žurnalo auditorija reklamos davėjams tapo lengvai pasiekiama internete.
„Playboy“ jau seniai bijojo interneto konkurencijos ir 2005 metais buvo išleidusi internetinę žurnalo versiją – visiškai skirtingą nuo spausdintos. Manyta, kad abonentų ir reklamos užsakovų padaugės, tačiau tai neįvyko.
„Neištikimi“ žurnalo klientai persimetė prie nemokamos arba nebrangiai mokamos pasiūlos internete. Šiame vaizdatinklyje turinys ne tik pigesnis, bet ir atviresnis.
„Palyboy“ tiražai visgi auga besivystančių šalių rinkose: Azijoje, Rusijoje. Čia ir interneto mažiau, ir auditorija smalsi.