Vokietijos bendrovė „Deutsche Bahn“ (DB) į šį žymios ekoaktyvistės įrašą atsakė taip pat vieša žinute „Twitter“ soc. tinkle. Jie padėkojo merginai už „palaikymą kovoje su klimato kaita“ ir „tinkamą pasirinkimą – traukinį ICE 74“. Geležinkelininkai pažymėjo, kad šis traukinys naudoja elektros energiją tik iš atsinaujinančių šaltinių. Tačiau jie taip pat atkreipė dėmesį, kad „būtų daug geriau“, jeigu Greta Thunberg papasakotų ir apie tai, kokią puikią kompetenciją ir kiek draugiškumo pademonstravo geležinkeliečių komanda, aptarnavusi ją kelionėje pirmos klasės vagone.
Šis įrašas sukėlė daugelio nuostabą, man G. Thunberg įrašą lydėjo jos fotografija ant traukinio grindų, šalia lagaminų ir kitų daiktų. „Kelionė po Vokietiją perpildytuose traukiniuose. Galų gale aš keliauju namo!“ – rašė aktyvistė, grįžtant iš JT konferencijos dėl klimato kaitos problemų Madride. Šis įrašas išpopuliarėjo Vokietijoje, soc. tinklų vartotojai užjautė Gretą ir piktinosi chaosu, tvyrančiu Vokietijos geležinkelio tinkle.
Thunberg pripažino, kad problemos nebuvo
Po DB atsako G. Thunberg nusprendė išaiškinti situaciją. „Mūsų traukinys iš Bazelio buvo atšauktas. Todėl mes sėdėjome ant grindų dviejuose skirtinguose traukiniuose. Pasiekus Getingeną jau turėjau vietos. Aišku, tai ne problema, ir aš niekada nesakiau atvirkščiai“, – rašė G. Thunberg. Ji pažymėjo, kad perpildyti traukiniai – „rimtas ženklas“, reiškiantis, kad poreikis naudotis geležinkelio paslaugomis auga.
JT konferencijoje G. Thunberg aršiai kritikavo politikus ir ekspertus. 16-metės aktyvistės teigimu, konferencijos dalyviai „ignoruoja mokslą“, o pats renginys yra nevykęs.
G. Thunberg keliauja geležinkeliu, nes atsisakė skrydžių lėktuvais. Rugpjūtį, keliaudama į JT susirinkimą JAV, ji kirto Atlanto vandenyną jachta.