Tas įrenginys yra viena iš dviejų juodųjų dėžių, kuriose kaupiama tyrimui itin svarbi informacija, aptiktas po užsitęsusių paieškų, kurias smarkiai trikdė nepalankūs orai. Prietaisas buvo iškeltas į paviršių 7 val.11 min. vietos (2 val. 11 min. Lietuvos) laiku, sakė nacionalinės paieškų ir gelbėjimo tarnybos vadovas Bambangas Soelistyo (Bambangas Sulistjas).
„Mums pasisekė iškelti juodosios dėžės dalį, kurį vadiname skrydžio duomenų įrašymo įrenginiu“, – B.Soelistyo sakė žurnalistams sostinėje Džakartoje.
Pasak jo, tas prietaisas buvo rastas po vieno sparno nuolaužomis. Pareigūnas pridūrė, kad narai tebeieško antrosios juodosios dėžės, kurioje įrašyti pokalbiai pilotų kabinoje.
Nacionalinio transporto saugumo komiteto vyriausiasis tyrėjas Mardjono Siswosuwarno (Mardžonas Sisvosuvarnas) sakė naujienų agentūrai AFP, kad juodosios dėžės bus išsiųstos į Džakartą ir ištirtos komiteto laboratorijoje.
Skrydžio duomenų įrašymo įrenginys fiksuoja svarbius rodiklius, tokius kaip skrydžio greitis ir kryptis, o kita juodoji dėžė fiksuoja visus radijo kontaktus ir garsus pilotų kabinoje.
Reiso QZ8501 lėktuvas sudužo gruodžio 28-ąją, skrisdamas iš Indonezijos miesto Surabajos į Singapūrą. Indonezijos meteorologijos agentūra nurodė, kad laineris „Airbus A320-200“ tikriausiai nukrito dėl nepalankių orų, bet tikslaus atsakymo nebuvo įmanoma pateikti, kol negauti juodųjų dėžių duomenys.
Iki šiol rasti 48 žuvusiųjų palaikai, bet nepalankūs orai trikdė pastangas surasti visas aukas ir lėktuvo nuolaužas.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.