Silicio slėnio grupė, kovodama su konkuruojančiomis technologijų grupėmis, kad pritrauktų ir išlaikytų jaunesnę auditoriją, diegia įvairius dirbtinio intelekto produktus, įskaitant vieną, kuris padeda naudotojams kurti dirbtinio intelekto personažus „Instagram“ ir „Facebook“ socialiniuose tinkluose.
„Tikimės, kad laikui bėgant šie dirbtiniai intelektai iš tikrųjų egzistuos mūsų platformose, panašiai kaip ir paskyros“, – sakė „Meta“ dirbtinio intelekto produktų viceprezidentas Connoras Hayesas.
„Jie turės biografijas ir profilio nuotraukas, galės kurti ir dalytis turiniu, kurį platformoje sukurs dirbtinis intelektas“, – pridūrė jis.
C. Hayesas teigė, kad „Meta“ „prioritetas“ per ateinančius dvejus metus – padaryti savo programėles „linksmesnes ir įdomesnes“, įskaitant svarstymus, kaip sąveiką su dirbtiniu intelektu padaryti socialesnę.
Jis sakė, kad šimtai tūkstančių personažų jau buvo sukurti naudojantis dirbtinio intelekto personažų kūrimo priemone, kuri JAV pradėta naudoti liepos mėn., o ateityje planuojama išplėsti jos prieinamumą.
Tuo tarpu dauguma kūrėjų šiuo metu naudoja „Meta“ dirbtinio intelekto įrankius tam, kad jų realaus pasaulio turinys atrodytų geriau, pavyzdžiui, redaguoja nuotraukas.
Siekiama pritraukti kuo daugiau vartotojų
Pavyzdžiui, rugsėjį „Snapchat“ pristatė dirbtinio intelekto įrankius, kad padėtų turinio kūrėjams, gaunantiems pajamas iš skelbimų socialiniuose tinkluose, kurti 3D personažus.
Bendrovei „ByteDance“ priklausanti „TikTok“ bando produktų rinkinį „Symphony“, kuris leidžia prekių ženklams ir kūrėjams naudoti dirbtinį intelektą reklamoms.
Tai apima produktų vaizdo įrašų kūrimą naudojant tekstines užuominas, dirbtinio intelekto sukurtus vaizdinius ir turinio vertimą į įvairias kalbas.
Dirbtinio intelekto asistentai
„Meta“ taip pat pristatė priemonę, skirtą naudotojams kurti dirbtinio intelekto asistentus, galinčius atsakyti į jų sekėjų klausimus.
Kitais metais ji planuoja išleisti savo teksto ir vaizdo įrašų kūrimo programinę įrangą, kuri leis turinio kūrėjams patiems įsikūnyti į dirbtinio intelekto sukurtus vaizdo įrašus.
„Meta“ vadovas Markas Zuckerbergas jau anksčiau demonstravo galimybę rengti tiesioginius vaizdo pokalbius su dirbtinio intelekto personažu, galinčiu kalbėti pašnekovo stiliumi.
Ekspertų perspėjimas
Vis dėlto ekspertai įspėja, kad dirbtinio intelekto sukurtas turinys kelia pavojų, pavyzdžiui, kad šie personažai gali skleisti dezinformaciją.
„Be patikimų apsaugos priemonių platformos rizikuoja, kad per šias dirbtinio intelekto valdomas paskyras bus stiprinami klaidingi pasakojimai“, – sakė Becky Owen, kūrybinės agentūros „Billion Dollar Boy“ pasaulinė rinkodaros ir inovacijų vadovė ir buvusi „Meta“ kūrėjų inovacijų grupės vadovė.
Siekiant išspręsti susirūpinimą keliančius klausimus, „Meta“ taisyklėse nustatyta, kad jos platformose dirbtinio intelekto sukurtas turinys turėtų būti aiškiai pažymėtas.
B. Owen pažymėjo, kad nors dirbtinio intelekto personažai gali būti „naujas kūrybiškas pramogų formatas“, kyla pavojus, kad jie gali užtvindyti platformas žemos kokybės medžiaga, kuri kenkia kūrėjų meistriškumui ir mažina naudotojų pasitikėjimą.
„Skirtingai nuo žmonių kūrėjų, šie dirbtinio intelekto personažai neturi gyvenimiškos patirties, emocijų ar tokio pat gebėjimo užmegzti ryšį“, – pridūrė ji.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!