Žeminantis moterų vaizdavimas reklamoje ir žiniasklaidoje kliudo vystytis moderniai visuomenei bei sąlygoja moterų diskriminaciją, todėl ES ir jos šalys neturi to toleruoti. Tai sakoma ataskaitoje, kurią trečiadienį patvirtino Europos Parlamentas (504 balsai už, 110 prieš, 22 susilaikė).
Europarlamentarai pažymi, jog „lyčių pagrindu diskriminuojantys ir (arba) žeminantys pranešimai reklamoje bei įvairūs lyčių pagrindu kuriami stereotipai sudaro kliūtis vystytis moderniai ir lygiavertei visuomenei“, o „lyčių diskriminacija žiniasklaidoje vis dar labai dažna“. Todėl Parlamentas ragina ES institucijas ir valstybes kovoti su neigiamais lyčių stereotipais rinkodaroje, taip pat „rengti sąmoningumo didinimo priemones, skirtas visoje ES propaguoti visišką netoleranciją užgauliojimams dėl lyties ir žeminančiam moterų vaizdavimui žiniasklaidoje“.
Ataskaitoje pabrėžiama, kad „stereotipai reklamoje per vaikams skirtas televizijos laidas yra ypatinga problema, nes jie gali turėti įtakos lyčių socializacijai, taigi ir pačių vaikų požiūriui į save, šeimos narius ir išorinį pasaulį“. Todėl „mokyklų sistema turėtų atlikti svarbiausią vaidmenį ugdant vaikų gebėjimą kritiškai vertinti įvaizdžius ir visą žiniasklaidą apskritai“. EP taip pat reiškia didelį susirūpinimą dėl vietos laikraščiuose spausdinamų lytinių paslaugų reklamų, „kurios stiprina stereotipą, kad moteris yra daiktas“.
Savo ruožtu europarlamentarai „pažymi, kad idealaus kūno vaizdavimas rinkodaroje ir reklamoje gali turėti neigiamos įtakos moterų ir vyrų, ypač paauglių ir tų, kurie linkę turėti mitybos sutrikimų, tokių kaip nervinė anoreksija ir nervinė bulimija, savęs vertinimui“.