• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš rinkimus tokius pažadus įprasta girdėti iš politikų. Visgi Europos Parlamentas (EP) jau seniai išgyvena savo krizę, nes dauguma europiečių tiesiog nemato jo svarbos ir ryžtingumo. Šįkart su tokiu šūkiu konferenciją apie EP rinkimų informacinę kampaniją Briuselyje pradėjo jos vadovas Stephenas Clarkas.

Prieš rinkimus tokius pažadus įprasta girdėti iš politikų. Visgi Europos Parlamentas (EP) jau seniai išgyvena savo krizę, nes dauguma europiečių tiesiog nemato jo svarbos ir ryžtingumo. Šįkart su tokiu šūkiu konferenciją apie EP rinkimų informacinę kampaniją Briuselyje pradėjo jos vadovas Stephenas Clarkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tam yra dvi priežastys.

Daugiau galių ir skausmo

„Parlamentas įgavo daugiau galių: įstatymų leidžiamoji, biudžeto aptarimas ir kitos. Europos Komisijos pirminkas bus renkamas Europos parlamento, kurį siūlys Europos Taryba. Galima kalbėti kaip apie prezidento rinkimus“, - kalbėjo S. Clarkas.

REKLAMA

Taip pat Europa išgyvena didžiausią ekonominę krizę per savo gyvavimo laikotarpį. Viena vertus, tai puiki dirva euroskeptiškoms politinėms jėgoms, tačiau tai neabejotinai gali išprovokuoti ir didesnį rinkėjų skaičių.

„Žmonės mato, Europa plačiąja prasme prisideda prie žmonių gyvenimų. Ypač Graikijoje ir Portugalijoje ar kitose šalyse, kurios sulaukė finansinės pagalbos“, - kiek švelnesnis šiuo klausimu buvo pranešėjas.

REKLAMA
REKLAMA

Tiesiai į sąmonę

S. Clarkas pažymėjo, kad pasikeitusi situacija ne tik EP, bet ir visoje Europoje reikalaus realistiškos reklamos. Ši gerokai skirsis nuo tos, kurioje buvo kruopščiai atrinkti aktoriai ir parinktos gražiausios lokacijos filmavimui.

„Kampanija turės būti kitokia. Anksčiau galėjote matyti reklamas, kur susikibę europiečiai šoka ir švenčia. Visgi laikai dabar laikai yra kitokie, reikės ir kitokios kampanijos“, - aiškino jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ji prasidės kaip niekada anksčiau. Toliau gyventojams bus aiškinama, kiek galių turi parlamentas ir kas priklauso nuo jų pačių.

Jau dabar visas EP pastatas ir jo vidus nusėtas artėjančių rinkimų šūkiu „Veik. Reaguok. Pakeisk“ (angl. Act. React. Impact).

REKLAMA

Tada seks skatinimas balsuoti ir dalyvauti rikimuose. Kiekvienoje šalyje narėje per nacionalines televizijas bus transliuojama reklama. Šalyse tai gali skirtis, tačiau galiausia, po rinkimų, bus parodyta ir aptarta, kaip suveikė sistema ir kas pasikeitė EP.

Socialinė medija arčiau kūno

„EP NewsHub“ portale bus matomi visų EP narių „Facebook“ ir „Twitter“ įrašai“, - apie sprendimą populiarinti EP kalbėjo S. Clarkas.

REKLAMA

Kartu įprastame EP portale bus naudojami infografikai, kurie veiks pagal vartotojo pasirinkimą. Kartu jau dabar yra sukurti trumpi animuoti filmukai, kurie aiškina atskiras EP kompetencijas ir priimamus įstatymus.

Pranešėjas nuogąstauja, kad kampanijoje neleidžiama naudoti laisvesnių reklamos formų, tačiau pademonstravo internete atsiradusį vaizdo įrašą, kuris, pasak jo, atspindi informacinės kampanijos esmę. Oficialiai šiai institucijai niekada nebūtų leidę pasisakyti „Mes esam neseksualūs ir tai žinome“. Tuo tarpu „Youtube“ platforma ir socialiniai tinklai leidžia dalintis tokia reklama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Jei būtume „Coca-Cola“ – išleistume milijonus eurų naujo produkto kampanijai. Tačiau neturime tiek pinigų ir to negalime. Tą turi daryti politikai, jie turi įtikinti ne tik balsuoti už juos, bet balsuoti apskritai. Tokia yra demokratijos esmė. Žinoma, kad mūsų kaip EP kampanijos nepakaks“, - objektyviai savo darbą vertino S. Clarkas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų