Tam yra dvi priežastys.
Daugiau galių ir skausmo
„Parlamentas įgavo daugiau galių: įstatymų leidžiamoji, biudžeto aptarimas ir kitos. Europos Komisijos pirminkas bus renkamas Europos parlamento, kurį siūlys Europos Taryba. Galima kalbėti kaip apie prezidento rinkimus“, - kalbėjo S. Clarkas.
Taip pat Europa išgyvena didžiausią ekonominę krizę per savo gyvavimo laikotarpį. Viena vertus, tai puiki dirva euroskeptiškoms politinėms jėgoms, tačiau tai neabejotinai gali išprovokuoti ir didesnį rinkėjų skaičių.
„Žmonės mato, Europa plačiąja prasme prisideda prie žmonių gyvenimų. Ypač Graikijoje ir Portugalijoje ar kitose šalyse, kurios sulaukė finansinės pagalbos“, - kiek švelnesnis šiuo klausimu buvo pranešėjas.
Tiesiai į sąmonę
S. Clarkas pažymėjo, kad pasikeitusi situacija ne tik EP, bet ir visoje Europoje reikalaus realistiškos reklamos. Ši gerokai skirsis nuo tos, kurioje buvo kruopščiai atrinkti aktoriai ir parinktos gražiausios lokacijos filmavimui.
„Kampanija turės būti kitokia. Anksčiau galėjote matyti reklamas, kur susikibę europiečiai šoka ir švenčia. Visgi laikai dabar laikai yra kitokie, reikės ir kitokios kampanijos“, - aiškino jis.
Ji prasidės kaip niekada anksčiau. Toliau gyventojams bus aiškinama, kiek galių turi parlamentas ir kas priklauso nuo jų pačių.
Jau dabar visas EP pastatas ir jo vidus nusėtas artėjančių rinkimų šūkiu „Veik. Reaguok. Pakeisk“ (angl. Act. React. Impact).
Tada seks skatinimas balsuoti ir dalyvauti rikimuose. Kiekvienoje šalyje narėje per nacionalines televizijas bus transliuojama reklama. Šalyse tai gali skirtis, tačiau galiausia, po rinkimų, bus parodyta ir aptarta, kaip suveikė sistema ir kas pasikeitė EP.
Socialinė medija arčiau kūno
„EP NewsHub“ portale bus matomi visų EP narių „Facebook“ ir „Twitter“ įrašai“, - apie sprendimą populiarinti EP kalbėjo S. Clarkas.
Kartu įprastame EP portale bus naudojami infografikai, kurie veiks pagal vartotojo pasirinkimą. Kartu jau dabar yra sukurti trumpi animuoti filmukai, kurie aiškina atskiras EP kompetencijas ir priimamus įstatymus.
Pranešėjas nuogąstauja, kad kampanijoje neleidžiama naudoti laisvesnių reklamos formų, tačiau pademonstravo internete atsiradusį vaizdo įrašą, kuris, pasak jo, atspindi informacinės kampanijos esmę. Oficialiai šiai institucijai niekada nebūtų leidę pasisakyti „Mes esam neseksualūs ir tai žinome“. Tuo tarpu „Youtube“ platforma ir socialiniai tinklai leidžia dalintis tokia reklama.
„Jei būtume „Coca-Cola“ – išleistume milijonus eurų naujo produkto kampanijai. Tačiau neturime tiek pinigų ir to negalime. Tą turi daryti politikai, jie turi įtikinti ne tik balsuoti už juos, bet balsuoti apskritai. Tokia yra demokratijos esmė. Žinoma, kad mūsų kaip EP kampanijos nepakaks“, - objektyviai savo darbą vertino S. Clarkas.