EK vadovė šią idėją pasiūlė prieš pat ES įstatymų leidėjams pradedant balsavimą dėl antrosios jos kadencijos.
„Siūlysime Vieningo skaitmeninio rezervavimo ir bilietų pardavimo reglamentą, kad europiečiai galėtų nusipirkti vieną bilietą vienoje platformoje“, – sakoma parengtame dokumente.
Europa, siekdama mažinti išmetamo anglies dioksido kiekį, nori plėtoti savo šlubuojančią tarpvalstybinę geležinkelių sistemą, nes kelionės traukiniais šia prasme yra gerokai švaresnės.
Tačiau šiems užmojams trukdo europinio tinklo, suskaidyto į nacionalines sistemas, fragmentacija.
„Kad pasiektume savo klimato tikslus, turime ir žmonėms sudaryti palankesnes sąlygas rinktis tvaresnius variantus“, – sakė U. von der Leyen.
„Daugeliui piliečių vis dar per sunku keliauti traukiniais į kitas valstybes. Žmonės turėtų turėti galimybę naudotis atviromis rezervavimo sistemomis, kad galėtų įsigyti transeuropines keliones pas kelis paslaugų teikėjus, neprarasdami teisės į kompensaciją ar kompensuojamąją kelionę“, – pridūrė ji.
ES įstatymų leidėjai kovo mėnesį balsavo už geresnį geležinkelių transporto koordinavimą bloke, gerinant eismo planavimą, finansavimą ir techninę priežiūrą.
Jie atkreipė dėmesį į faktą, kad nuo 1990 iki 2021 metų ES geležinkelių tinklas susitraukė daugiau kaip 12 000 kilometrų.
Europos Parlamentas ketvirtadienį balsuoja dėl to, ar suteikti U. von der Leyen antrąją penkerių metų kadenciją EK pirmininko pareigose. Tikimasi, kad ji laimės balsavimą, tačiau jai reikia viso politinio spektro frakcijų paramos.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!