• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Greitojo maitinimo įstaigų prekės ženklus „Burger King“, „Popeyеs Louisiana Kitchen“, „Firehouse Subs“ ir „Tim Hortons“ valdančios Kanados ir JAV kapitalo bendrovės „Restaurant Brands International“ (RBI) paskutinio 2024-ųjų ketvirčio įplaukos išaugo kiek daugiau nei ketvirtadaliu, bet pelnas sunyko apytikriai perpus.

Greitojo maitinimo įstaigų prekės ženklus „Burger King“, „Popeyеs Louisiana Kitchen“, „Firehouse Subs“ ir „Tim Hortons“ valdančios Kanados ir JAV kapitalo bendrovės „Restaurant Brands International“ (RBI) paskutinio 2024-ųjų ketvirčio įplaukos išaugo kiek daugiau nei ketvirtadaliu, bet pelnas sunyko apytikriai perpus.

REKLAMA

Pasak bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, pardavimų pajamos didėjo nuo 1,82 mlrd. iki 2,3 mlrd. dolerių, o grynasis pelnas sumenko nuo 508 mln. iki 259 mln. dolerių. Tačiau suderintas pelnas akcijai pakilo nuo 0,75 iki 0,81 dolerio.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai pranašavo vidutiniškai 0,78 dolerio akcijai suderintą pelną, 2,28 mlrd. dolerių įplaukas.

REKLAMA
REKLAMA

„Burger King“ greito maisto restoranų suderinamos pajamos augo 1,1 proc.,  „Firehouse Subs“ – 0,3 proc., „Tim Hortons“ kavinių – 2,2 proc., tuo tarpu „Popeyеs Louisiana Kitchen“ užkandinių – mažėjo 0,2 procento.

REKLAMA

Bendri suderinami pardavimai didėjo 2,5 proc., o per visus praėjusius metus, palyginti su 2023-iaisiais – 2,3 procento.

RBI valdo vieną didžiausių pasaulyje greitojo maisto restoranų tinklą – per 30 tūkst. įstaigų daugiau kaip 100 šalių.

„Burger King“ užkandinės veikia ir Baltijos valstybėse frančizės principu. Šios frančizės savininkė – Estijos bendrovė „Tallink Grupp“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų