Šią nelaimę „sukėlė dėl netinkamo (oro linijų) „LaMia“ rizikos valdymo ištuštėjęs lėktuvo kuro bakas“, – pranešė Miguelis Camacho (Migelis Kamačas), vadovaujantis šios tarnybos nelaimių tyrimo skyriui, kalbėdamas apie Brazilijos užsakomųjų skrydžių bendrovę.
Tarp žmonių, žuvusių oro bendrovės „LaMia“ lėktuvui 2016-ųjų lapkričio 28 dieną netoli Medeljino įsirėžus į kalno šlaitą, buvo dauguma Brazilijos futbolo klubo „Chapecoense Real“ žaidėjų, skridusių į svarbias rungtynes.
Iškart po tos nelaimės Civilinės aviacijos administracija pranešė, kad pilotai paprašė leidimo leistis 21 val. 49 min. vietos (4 val. 49 min. Lietuvos) laiku dėl problemų su kuru. Dar prieš gaudami leidimą pilotai ėmė mažinti aukštį. 21 val. 53 min. vienas iš lėktuvo variklių sustojo. Dar po trijų minučių nebeveikė visi keturi varikliai.
21 val. 57 min. lėktuvas pranešė apie kritinę situaciją dėl „visiško elektros gedimo“ ir tada dingo iš radarų.
21 val. 58 min orlaivis, skrisdamas apie 210 km per val. greičiu, įsirėžė į Sero Gordo kalną, žuvo 75 žmonės.
Per katastrofą šešiems orlaivyje buvusiems žmonėms pavyko išsigelbėti.