• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anglikonų Bažnyčia nusprendė, kad nealkoholinis vynas ir duona be glitimo negali būti naudojami per Šventąją Komuniją. Gairėse teigiama, kad duona turi būti pagaminta iš kvietinių miltų, o vynas – iš fermentuotų vynuogių sulčių, rašoma „The Independent“.

Anglikonų Bažnyčia nusprendė, kad nealkoholinis vynas ir duona be glitimo negali būti naudojami per Šventąją Komuniją. Gairėse teigiama, kad duona turi būti pagaminta iš kvietinių miltų, o vynas – iš fermentuotų vynuogių sulčių, rašoma „The Independent“.

REKLAMA

Nutarimuose, kurie išsamiai išdėstyti dokumentuose, paskelbtuose prieš vasario 10 d. susirenkant Bažnyčios generaliniam sinodui, pripažįstama „neteisybė“, su kuria susiduria tie, kurie negali vartoti kvietinių miltų ar alkoholio.

Šventoji Komunija – pagrindinis krikščionių tikėjimo sakramentas, kurio metu susirinkusiesiems siūloma duona ir vynas, simbolizuojantys Kristaus kūną ir kraują.

Nors kvietinius miltus galima perdirbti, kad būtų sumažintas glitimo kiekis, o alkoholį galima pašalinti po fermentacijos, jo pėdsakai visada išlieka.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu Bažnyčia aiškiai draudžia tokius pakaitalus kaip ryžių ar bulvių miltai, palaikydama tradicinę sakramento dalį.

Kristaus kūne ir kraujyje tikėjimu gali dalyvauti ir asmenys, kurie negali priimti sakramento

Bažnyčios valdymo organą užsipuolė Sinodo narė Alice Kemp, kuri klausė: „Ar galima apsvarstyti galimybę leisti eucharistijoje teisėtai naudoti elementus be glitimo ir alkoholio, kad būtų pašalinta šios išimties neteisybė?“

Ličfildo vyskupas ir Bažnyčios liturginės komisijos pirmininkas Michaelas Ipgrave‘as sakė, kad toks žingsnis turėtų paneigti dvi nusistovėjusias Anglikonų Bažnyčios pozicijas.

REKLAMA
REKLAMA

„Pirma, kad kvietinė duona ir fermentuotos vynuogių sultys yra elementai, kurie turi būti pašventinti Šventojoje Komunijoje; antra, priimant Šventąją Komuniją tik viena forma (pavyzdžiui, tik duona, o ne kartu su vynu) būtinybės atveju, tai nėra „atmetimas“, bet visiškas dalyvavimas sakramente, kaip dažnai praktikuojama ligonių ar vaikų Komunijoje“, – sakė M. Ipgrave‘as.

„Iš tiesų net ir tie tikintieji, kurie fiziškai negali priimti sakramento, turi būti tikri, kad jie tikėjimu dalyvauja Kristaus kūne ir kraujyje bei naudoje, kurią jis mums per juos perduoda“, – pridūrė jis.

Krikscionys tai visai iskrype su savo biblijomis ir zmogienos valgymu.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų