Ketvirtadienį apie 11 val. 40 min. vietos laiku Maskvoje, prie įvažiavimo į tunelį šalia Naujojo Arbato, susidūrė penki automobiliai. E. Bilo vairuojamas Audi RS6 išvažiavo į priešpriešinę juostą ir rėžėsi į juodą „Volkswagen“, kurį vairavo vėliau į ligoninę išvežta moteris. Ji yra sunkios būklės, gydoma reanimacijoje.
TASS šaltinių teigimu, ligoninėje atsidūrė 40-metė Rusijos Dūmos konsultantė Marija Artemova. Skelbiama, kad moteriai diagnozuota galvos trauma, dubens ir abiejų šlaunikaulių lūžiai, vidinis kraujavimas, daugybiniai viso kūno sumušimai.
Avarijos metu susidūrė dar keli automobiliai, tačiau jų vairuotojai stipriau nenukentėjo. Liudininkų pateiktuose vaizdo įrašuose matyti, kad „Volkswagen“ nukentėjo ypač stipriai – tam, kad būtų įmanoma ištraukti vairuotoją, teko nupjauti automobilio stogą.
Paties kaltininko advokatai pareiškė, kad E. Bilas nėra kaltas dėl avarijos. Pasak jo, greitis nebuvo viršytas, jokie filmavimai tuo metu nevyko, vairuotojas buvo blaivus, o į šoną metėsi dėl kito vairuotojo pavojingų manevrų.
Avarijos kaltininkas buvo sulaikytas 48 valandoms, jam gresia iki 2 metų kalėjimo.
Nukentėjusiosios šeimai atstovaujantis advokatas pareiškė, kad E. Bilo sulaikymui iki teismo yra pagrindo. „Dabar laukiame, kokių prevencinių priemonių imsis teismas. Man tyrėjas nesakė, kokių jis prašys. Tačiau, žinant, kad Bilas po avarijos bandė klaidinti operatyvinę tyrimų grupę, o taip pat važiavo su pakeistais numeriais, manau, bus prašoma arešto. Pagrindo tam yra“, – TASS cituojamas advokatas.
„Labai pavojingas automobilis“
Netrukus po avarijos savo socialiniuose tinkluose prabilo Edvardo Bilo kolega Maksimas Košelevas (žinomas kaip „Max King“), kartu su juo rengiantis pasirodymus „YouTube“. Jis papasakojo, kad „paskolino savo Audi draugui, o šis pateko į avariją“.
„Aš nežinau, kur jis. Iš esmės, tai dėl to ir atvažiavau, kad suprasčiau, kas čia nutiko… Mano automobilis, aš daviau jį draugui, automobilis netyčia pateko į avariją. Aš nežinau, kas nutiko… Neturiu išvis supratimo“, – cituojamas M. Košelevas „RIA Novosti“.
Tačiau kiek anksčiau E. Bilas savo „TikTok“ sekėjams pasakojo apie tą patį automobilį, kuomet filmavo savo kelių eismo pažeidimų vaizdo įrašus. Tinklaraštininkas šį automobilį vadino „labai pavojingu“ ir vis kartojo, kad jame yra 840 arklio galių variklis.
„Mash“ duomenimis, avarijos metu E. Bilas buvo blaivus, narkotikų testo rezultatai kol kas dar nepaviešinti.
566 kelių eismo taisyklių pažeidimai
25-erių tinklaraštininkas E. Bilas išgarsėjo Rusijoje dėl savo „prank“ (liet. Išdaigos) stiliaus vaizdo įrašų. Jis bendradarbiauja su kitu interneto veikėju Amiranu Sardarovu („Dnevnik chača“ autorius). E. Bilas turi 4 mln. sekėjų „YouTube“ ir 3,7 mln. „Instagram“ tinkle.„Fontanka“ skelbia, kad balandžio 2-ąją E. Bilo „Instagram“ paskyra jau buvo užblokuota ir nepasiekiama, o kūrėjas liko be savo 3,7 mln. sekėjų.
Portalo „Life“ duomenimis, 2020-aisiais tinklaraštininkas neteko vairavimo teisių dviem mėnesiams už važiavimą automobiliu be registracijos numerio. 2019-aisiais jis pateko į avariją, sudaužęs „Mercedes“ ir „Jaguar“ automobilius.
Maskvos transporto departamento direktorius Maksimas Liksutovas kreipėsi į miesto prokurorą, kad šis asmeniškai prižiūrėtų šiurpios avarijos tyrimą. Laiške buvo nurodyta, kad „Audi“ leistiną greitį viršijo daugiau nei 100 km/h. Taip pat rašoma, kad pažeidėjas yra padaręs daugiau nei 566 pažeidimų. Transporto departamento atstovų teigimu, baudų šis tinklaraštininkas negaudavo, nes važinėjo padirbtais numeriais. Vien tuo pačiu „Audi“ su padirbtais numeriais buvo padaryta daugiau nei 400 pažeidimų.