• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Abiejuose gruodį Pietų Korėjoje sudužusio „Jeju Air“ lėktuvo, kai žuvo 179 žmonės, varikliuose rasta paukščių plunksnų ir kraujo dėmių, rodo pirmadienį paskelbti preliminaraus tyrimo duomenys.

Abiejuose gruodį Pietų Korėjoje sudužusio „Jeju Air“ lėktuvo, kai žuvo 179 žmonės, varikliuose rasta paukščių plunksnų ir kraujo dėmių, rodo pirmadienį paskelbti preliminaraus tyrimo duomenys.

REKLAMA

Lėktuvas „Boeing 737–800“ gruodžio 29 dieną skrido iš Tailando į Muaną Pietų Korėjoje. Lėktuvas, kuriame buvo 175 keleiviai ir šeši įgulos nariai, Muano oro uoste nusileido neišskleidęs važiuoklės, rėžėsi į betoninį barjerą ir sprogo.

Tai pati didžiausia aviacijos katastrofa Pietų Korėjos teritorijoje.

Pietų Korėjos ir JAV tyrėjai vis dar aiškinasi šalį sukrėtusios katastrofos priežastis, o kaip galimos problemos tiriamos susidūrimas su paukščiais, sugedusi važiuoklė bei kilimo ir tūpimo tako užtvara.

Ataskaitoje teigiama, kad buvo apžiūrėti abu iš avarijos vietos paimti varikliai ir ant kiekvieno jų rasta paukščių kraujo dėmių ir plunksnų.

REKLAMA
REKLAMA

„Artėdami prie kilimo ir tūpimo tako 01 pilotai pastebėjo paukščių grupę, o saugumo kamera užfiksavo, kaip HL8088 artėja prie paukščių grupės, atlikdamas posūkio manevrą“, – priduriama ataskaitoje, kurioje nurodomas lėktuvo registracijos numeris.

REKLAMA

Joje nepasakoma, ar varikliai nustojo veikti prieš pat katastrofą.

Atlikus DNR analizę nustatyta, kad plunksnos ir kraujas yra baikalinių kryklių – migruojančių paukščių, kurie žiemą skrenda į Pietų Korėją iš savo veisimosi vietų Sibire.

Ataskaitoje taip pat patvirtinta, kad likus keturioms minutėms iki katastrofos nustojo veikti pilotų kabinos balso įrašymo įrenginys ir skrydžio duomenų įrašymo įrenginys, todėl duomenyse lieka spraga.

REKLAMA
REKLAMA

Ataskaitoje nenurodyta gedimo priežastis.

Joje teigiama, kad kapitonas turėjo sukaupęs daugiau kaip 6,8 tūkst. valandų skrydžio, o antrasis pilotas – 1 650 valandų. Abu jie žuvo per katastrofą, kurią išgyveno tik du skrydžio palydovai.

„Jeju Air“ lėktuvas sprogo, kai nusileidimo metu atsitrenkė į betoninį pylimą, todėl buvo iškelti klausimai, kodėl kilimo ir tūpimo tako pabaigoje buvo įrengta tokio tipo užtvara.

Praėjusią savaitę pareigūnai pareiškė, kad šalies oro uostuose tokias betonines užtvaras pakeis „suardomomis konstrukcijomis“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų