Lietuvos krepšinio federacijos ryšių su visuomene ir rinkodaros direktorius Linas Kunigėlis teigia, jog pagrindinis šios vasaros kampanijos tikslas yra skatinti sveiką gyvenseną, pasiūlyti jaunimui patrauklių renginių, kuriuose galėtų dalyvauti jaunieji krepšinio talentai.
„Sprite” talentų kova su savo atrankiniais turnyrais ir finalu šioje srityje jau seniai yra vienas pagrindinių mūsų vasaros renginių, tapęs tvirta tradicija. Tokie turnyrai suvaidino labai svarbų vaidmenį atrandant naujus Lietuvos krepšinio talentus. Nors atrankos turnyrai vyksta keliuose skirtinguose Lietuvos miestuose ir pritraukia minias jaunimo iš visos Lietuvos, atokesniuose mūsų šalies kampeliuose yra mokyklų, kurioms dėmesio pristinga. Dėl to nutarėme suvienyti jėgas su „Sprite” bei šio gėrimo mėgėjais ir pasiekti tuos atokesnius kampelius”, - sako L.Kunigėlis.
Mokyklos, kurioms keliaus krepšinio kamuoliai, bus atrinktos pagal poreikį. Kamuoliai mokykloms bus įteikti specialių krepšinio renginių metu dar šiais metais.
Lietuvai - 6200 kamuolių
Kampanijos principas – paprastas. Nuo liepos 1 dienos kiekvienas prekyboje būsiantis “Sprite” gėrimo butelis po kamšteliu turės unikalų kodą. Įvedus kodą “Sprite” interneto svetainėje bus galima pasitikrinti, ar laimėjai kamuolį. Kasdien nuo liepos 1 d. kamuolius laimės 100 laimingųjų. Per du mėnesius visoje Lietuvoje bus galima laimėti iš viso 6200 kamuolių.
Tame pačiame interneto puslapyje laimėtojas galės pasirinkti, ar pasilikti kamuolį, ar nemokamai nusiųsti kamuolį draugui per „Omniva” paštomatą, ar padovanoti mokyklai.
„Tokiu būdu suteikiame savo vartotojams galimybę pasilikti kamuolį ir aktyviai juo naudotis, ar nusiųsti kamuolį draugams, kuriems patinka žaisti krepšinį, ar padovanoti kamuolį mokyklai, žinant, kad padedant Lietuvos krepšinio federacijai galimai būsimas krepšinio talentas galės mėgautis krepšiniu. Taip būsime tikri, kad kamuolys nedulkės kampe, o padės jaunimui gyventi judriau”, - sako “Sprite” prekės ženklo vadovė Baltijos šalyje Irina Gailiša.
„Sprite” pastaruosius aštuonerius metus rėmė įvairius krepšinio renginius.
„Kaip bendrovė norime paskatinti žmones daugiau judėti ir suprasti, kad svarbi kiekviena kalorija, nepaisant to, ar ją gaunate iš maisto ar iš gėrimo. O geriausias būdas išlaikyti formą yra judėti. Todėl remiame įvairius renginius, propaguojančius sveiką gyvenimo būdą. Bendradarbiavimas su Lietuvos krepšinio federacija davė gerų rezultatų. Tad bendra vartotojų skatinimo kampanija mums yra logiška bendradarbiavimo tąsa”, - sako I.Gailiša.
“Pats esu ne iš didmiesčio, prisimenu, kaip žaisdavome krepšinį kiemuose. Labai smagu, kad atsiranda tokia iniciatyva, kad atokesniuose Lietuvos kampeliuose daugiau vaikų galės žaisti krepšinį ir vieną dieną galbūt praverti Lietuvos rinktinės duris”, - sakė kandidatas į Lietuvos rinktinę Žygimantas Janavičius.