Praėjus „Rally Talsi“, kitaip tituluojamu „Čempionų raliu“, dalyvių parke- pačios įvairiausios nuotaikos. Komandų mechanikams nuobodžiauti taip pat nebuvo kada: tiek lietuvių, tiek kitų dalyvių ekipažai greičio ruožų posūkius įveikinėjo drasiai: žiūrovai galėjo užfiksuoti ne vieną vertimąsi ar neplanuotą sukinį.
Praėjus pirmajai dienai, lyderių tarpe buvo M. Samsono ir M. Varžos ekipažas: visą ralį važiavę itin sklandžiai ir gražiai, paskutiniajame greičio ruože, prakirtę ratą, prarado svarbias pozicijas ir užleido prizinę vietą jam ant kulnų lipusį V.Švedo ir Ž.Sakalausko ekipažą.
Kol oras džiugino tiek žiūrovus, tiek dalyvius, serviso zonoje vyko darbas: ganėtinai didelis skaičius ekipažų susidūrė su nejuokingais variklių gedimais, kiti – netikėtai patyrę „stogą“, sėkmingai įveikinėjo pirmosios dienos greičio ruožus, apie patyrimus trasoje papasakoję tik pirmajai dienai pasibaigus. Tokių gretas papildė ir Giedrius Notkus, netikėtai antrajame greičio ruože.
Antrajame greičio ruože švelniai apvirtęs, bet toliau sėkmingai kovą tęsęs G.Notkaus ir D.Strižano ekipažas finišą pasiekė. Deja, taip sėkmingai nepasisekė G.Šlepikui ir A.Pivorui, startavusiems kitoje klasėje, nei paprastai: ekipažas ralyje pasirodė su naujuoju komandos nariu Mitsubishi Lancer Evo X. Deja, dėl techninių variklio gedimų ekipažui sėkmingai finišo pasiekti nepavyko.
Nors ir finišavęs, R.Čapkausko ir T.Šipkausko ekipažas sau išsikeltų tikslų neįvykdė: sulūžę pusašiai neleido sėkmingai įveikti ne pirmą kartą matomų greičio ruožų kilometrų tokiais greičiais, kaip tai būtų įmanoma. Gendanti technika pakoregavo ir galutinius rezultatus bei vietas tiek pačiame ralyje, tiek LARČ įskaitoje.
Dar vienas lietuvių ekipažas, apvirtęs ralio metu – E.Michalausko ir E.Pagirsko pilotuojamas Mitsubishi Lancer Evo IX. Apvirtę dar pirmąją dieną, dalyviai iš paskutiniųjų kovą tesė ir sekmadienį.
Deja, taip gerai nesibaigė dviems ekipažams, dėl kurių padarytų avarijų ir patirtų sužalojimų du greičio ruožai iš vienuolikos buvo nutraukti. Devintajame greičio ruože Karl Martin Volver ir Margus Joerand, atstovaujančių „ASRT Rally Team“ komandą, ekipažas su Peugeot 208 R2 išslydo iš trasos ir trenkėsi į medį. Dėl patirtų peties sužalojimų, šturmanas atsidūrė ligoninėje. Kitas ekipažas su Ford Fiesta R2, Kenneth Sepp ir Tanel Kasesalu, patyrė skaudžią avariją vienuoliktojo, paskutininiojo ir ilgiausiojo (25,84 km ilgio) greičio ruožo metu. Ekipažas buvo iškart išveštas į ligoninę, o greičio ruožas – nutrauktas.
Iš startavusių 79 ekipažų, sėkmingai finišą pasiekė 56 ekipažai.
Ganėtinai „žiauriu“ dalyvių tarpe pramintas ralis – baigėsi, kitas Lietuvos automobilių ralio etapas įvyks Utenoje, pirmą kart vykstančiojo ralio „Rally Utena“ metu.