„Idėja apie tokią mokamą turinio platformą užgimė dar pirmojo karantino metu, o rėmus pradėjome dėlioti praėjusių metų pabaigoje, – apie „Žalgiris Insider“ gimimą pasakojo klubo direktorius Paulius Motiejūnas. – Per karantiną gaudavome įvairiausių idėjų iš mūsų sirgalių, kurie siūlė savo pagalbą tiesiogiai prisidedant prie komandos gerovės. Vis dėlto tiesiog prašyti paramos mes nenorime. Mūsų tikslas sirgaliams pasiūlyti vertingą paslaugą, kuri tuo pačiu gali tapti ir labai nesudėtingu būdu prisidėti prie klubo gerovės. Taip pat labai svarbu tai, kad šis projektas nebus trumpalaikis, o išliks aktualus ir tuomet, kai gyvenimas grįš į įprastas vėžes. Tad nuo šiol visi, tapę „Žalgiris Insider“ prenumeratoriais gali ne tik įnešti savo indėlį į komandos biudžetą, bet ir matyti tik jiems skirtą unikalų turinį bei taip pažvelgti į žalgiriečių gyvenimą iš arčiau.“
Naujai startavusioje „Žalgiris Insider“ turinio platformoje prenumeratorių lauks reportažai iš „Žalgirio“ krepšininkų gyvenimo, pokalbiai su buvusiais žalgiriečiais ir Eurolygos žvaigždėmis, trenerių analizės prieš rungtynes, analitiniai tekstai, žaidėjų blog‘ai, tarpusavio diskusijos bei galimybė užduoti klausimus žaidėjams ir klubo vadovybei.
Per karantiną teigiamų atsiliepimų iš sirgalių sulauktos virtualios pramogos prieš Eurolygos rungtynes Kaune taip pat persikels į „Žalgiris Insider“ platformą, o kas antrą sekmadienį prenumeratoriai galės dalyvauti realiu laiku vykstančiame protmūšyje bei laimėti prizus.
„Žalgiris Insider“ platformoje jau galima išvysti Nigelo Hayeso ir Thomaso Walkupo neeilinį pasirodymą virtuvėje. Šią savaitę prenumeratorių dar lauks interviu su Berlyno ALBA žvaigžde Luke‘u Sikma, galimybė užduoti klausimus kitam pašnekovui, būsimų žalgiriečių varžovų Eurolygoje apžvalga, virtualios pramogos prieš rungtynes Kaune su Tel Avivo „Maccabi“ ekipa bei sekmadienį vyksiantis protmūšis.
Prenumeratoriai vienoje vietoje ras ir įprastą bei jau visų pamėgtą „Žalgiris TV“ turinį, tad nereikės blaškytis tarp skirtingų kanalų. Taip pat, kitaip nei turinys YouTube platformoje, čia jis bus be jokių reklamos intarpų.
Platformos startui padėjo pasiruošti ir „Žalgirio“ Garbės Klubo nariai, kurie dvi savaites testavo platformą bei teikė atsiliepimus ir pasiūlymus. Platformą planuojama nuolat tobulinti, įdiegiant papildomą funkcionalumą, o ateityje pritaikyti ir geimifikacijos principus. Net 79 proc. testavimo metu išbandžiusių platformą Klubo narių pripažino, kad rekomenduotų platformą išbandyti savo pažįstamiems.
Kiekvienas užsiregistravęs „Žalgiris Insider“ vartotojas galės pasirinkti vieną iš dviejų prenumeratos planų – „Startinio penketo“ (kaina 2,99 Eur) arba MVP (7,99 Eur) bei taip užsisakyti tik prenumeratoriams matomą išskirtinį vaizdinį bei tekstinį turinį.