Pasiūlymą nutraukti sezoną pateikė pats Eurolygos vadovas Jordi Bertomeu. Taip pat buvo patvirtinta, kad 2020–2021 m. sezone į kovą stos tos pačios 18 komandų. Naują sezoną numatoma pradėti spalio 1 d.
Eurolyga pabrėžė, kad sprendimą nutraukti sezoną nulėmė susirūpinimas dėl krepšininkų, gerbėjų ir komandų personalo sveikatos. Pažymima, kad skirtingi koronaviruso išplitimo Europos valstybėse lygiai bei skirtingi kelionių ribojimai galėtų sukliudyti kai kurioms komandoms tinkamai pasiruošti sezono atnaujinimui, o sprendimo atidėliojimas galėtų pakenkti naujo sezono kalendoriui.
„Žalgiris“ padėkojo savo sirgaliams:
Eurolyga taip pat padėkojo klubams ir valstybėms, kurie stengėsi prisidėti prie to, kad sezonas būtų pratęstas.
Dar prieš mėnesį nelaukdamas galutinio Eurolygos sprendimo Kauno „Žalgiris“ suteikė galimybę susigrąžinti pinigus už bilietus į trejas neįvykusias Eurolygos reguliariojo sezono rungtynes. Šia galimybe pasinaudojo 66 proc. bilietų turėtojų, o likusieji nusprendė pinigų už bilietus nesusigrąžinti ir taip prisidėjo prie mylimos komandos finansinio palaikymo.
Oficialiai pasibaigus sezonui galimybė sulaukti kompensacijos suteikiama ir Kauno „Žalgirio“ sezono abonementų savininkams. Kompensacijos dydis – 25 proc. nuo sumokėtos abonemento kainos. Kompensacijos dydis paskaičiuotas pagal neįvykusių rungtynių vertę.
Norint gauti kompensaciją už neįvykusias Eurolygos ir Lietuvos krepšinio lygos rungtynes, reikia užpildyti čia pateiktą formą. Formą galima užpildyti iki birželio 30 dienos imtinai, o kiekvienam abonemento savininkui bus išsiųstas ir naujienlaiškis el. paštu, kurį nurodė pardavimo sistemoje.
Abonementų savininkai kompensaciją galės gauti 2 būdais: susigrąžinant pinigus į savo banko sąskaitą arba gauti nuolaidą kito sezono abonementui. Norintieji prisidėti prie klubo gerovės ir stipresnės komandos kitą sezoną, gali neprašyti kompensacijos ir ją skirti kaip paramą „Žalgiriui“ (tokiu atveju vis tiek yra prašoma užpildyti formą).
Kompensacijų prašymus bus stengiamasi apdoroti per 14 darbo dienų, tačiau dėl tęsiamo karantino ir veiklos apribojimų, šis procesas gali užtrukti ilgiau, todėl abonementų savininkų prašoma supratingumo ir kantrybės.
Kauno „Žalgiris“ yra dėkingas per pastarąjį laikotarpį palaikymą išreiškusiems gerbėjams, kurie iš anksto pranešė, kad pinigų už bilietus ar abonementus susigrąžinti neketina ir taip prisideda prie savo klubo finansinio palaikymo.