Dar pirmąjį greičio ruožą V.Žala užbaigė tik su Benedikto Vanago pagalba, kai likus 20 km „Mažyliu“ pramintas MINI automobilis sustojo dėl sankabos problemų, o B.Vanagas partempė jį į finišą. Bivake buvo pakeista sankaba ir greičių dėžė, nesimatė jokių variklio bėdų, o užkūrus jį, viskas atrodė įprastai, todėl buvo vilties, kad „Agrorodeo“ komanda galės tęsti lenktynes, tačiau vos tik išvažiavus į kopas ir nuvažiavus keletą kilometrų, „Mažylio“ variklis pradėjo „kalenti“.
Į bivaką grįžęs V.Žala patvirtino liūdnas naujienas: „Teoriškai būtų galima viską ardyti ir tvarkyti, bet tai jau būtų darbas dėl darbo. Visi požymiai sako, kad variklis patyrė tokią apkrovą, kad net išsivalius sistemą, šansų važiuoti toliau būtų nedaug, o mes čia nesame tam, kad tik riedėtume iki finišo. Važiuoti toliau galėtume tik pagal specialią taisyklę, bet ji gerokai apsunkintų lenktyniavimą. Niekada negalėtume startuoti aukščiau 25-os vietos, gautume baudas, neturėtume sportinio rezultato, o automobilį toliau laužytume, bandydami lenkti kitus. Investicija būtų didelė, o tai kol kas ne mūsų kišenei. „Xraid“ tokios iniciatyvos irgi nerodo. Pasitarę nusprendėm, kad nėra prasmės tvarkytis automobilį tik tam, kad jis pajudėtų. Jei grįšim į Dakarą, tai grįšim tam, kad važiuotume greitai.“
„Anksčiau galvodavau, kad reikia Dakare kasmet po truputį gerinti rezultatą, galvoti apie finišą, tačiau dabar manau, kad čia reikia agresyviai sportuoti ir išsiaiškinti, ar mes apskritai turime vietą šiame sporte, ar ne. Dabar bolido tvarkymas būtų darbas dėl darbo, nes tikimybė maža, kad tas variklis ilgai veiks. Ieškosime kitų būdų, kaip suvesti sąskaitas su šituo sportu. Gal tai bus kitų metų sausį Dakare, gal anksčiau kažką sugalvosim. Dabar pakuosimės daiktus ir trauksime automobilį iki Džedos uosto“, - pridėjo V.Žala.