„Williams“ komanda tiki, kad žengė žingsnį į priekį tobulindami savo FW33 bolidą. Kol kas su šiuo bolidu „Williams“ sugebėjo iškovoti vos 5 taškus ir bendroje įkaitoje žengia 9 vietoje, žemiau tik komandos naujokės. Vyriausiasis operacijų inžinierius Markas Gillanas perėmė Samo Michaelo pareigas, kuris pasitraukė iš komandos po praėjusių lenktynių.
Markas Gillanas: „Nuo paskutinių lenktynių Singapūre daug geriau supratome FW33 problemas. Kol kas dirbame, kad kuo geriau suderintume bolidą ir kiek įmanoma jį pagerintume prieš Japonijos GP.
Privalome suderinti bolidą taip, kad kuo optimaliau dirbtų mūsų aerodinamika, tai būtina, kad galėtume pilnai išnaudoti bolido potencialą, nes tikimės, kad abu bolidai sugebės finišuoti taškuose.“
Pastoras Maldonado nekantrauja kuo greičiau išbandyti Suzukos trasą. Iš Venesuelos kilęs lenktynininkas prisipažino, kad anksčiau niekada nebuvo Japonijoje ir tikisi, kad trasa taps viena jo mėgstamiausių.
Pastoras Maldonado: „Lenktyniauti Suzukoje man bus puiki patirtis, manau, kad tai viena svarbiausių trasų šį sezoną.
Tai istorinė trasa, kuri nedaug pasikeitė per daugelį metų, todėl mums labai įdomu joje važiuoti. Čia yra labai geros posūkių kombinacijos, o pirmasis sektorius atrodo ganėtinai sunkus. Trasa yra gana greitai, o tokios trasos man patinka, todėl spėju, kad ji gali tapti viena mano mėgstamiausių.
Niekada nebuvau Japonijoje, todėl nekantrauju kuo geriau pažinti šalį.“