Šeštadienį itin skaisčiai švietė saulė, tačiau M. Kulvinsko BMW sukūrė ilgai nesisklaidančius dūmų debesis. Kaip pasakoja pats „drifteris“ tokiam iššūkiui jį pastūmėjo „Mantinga-TurboSystems“ komandos draugas Antanas Vėbra. Būtent jis važiavo paskui M. Kulvinsko sukurtą padangų debesį ir užfiksavo visą Lietuvos šonaslydininkų svajonę.
M. Kulvinskas pasakoja, kad buvo baugoka, nes treniruotėse sprogdavo padangos, nutrūkdavo slydimas arba perkaisdavo variklis. Nenuostabu, nes jo BMW sumontuotas japoniškas „Toyota“ 2JZ variklis, kuris pasižymi ne tik žvalia galia, tačiau ir yda perkaisti. Trumpiems važiavimams tai netrukdo, tačiau visa trasą apsukti ratu – potenciali problema. Ypač turint galvoje, jog galinės M. Kulvinsko BMW automobilio padangos gamindamos dūmus įveikti turi gerokai daugiau nei tris trasos kilometrus.
Dar prieš bandymą sportininkas pasakojo, kad ieškos būdų kaip išspręsti šią problemą. Gamintojas tikrai nebuvo numatęs, kad panevėžiečiams gali kilti tokia idėja, taigi reikėjo naudoti išmonę. M. Kulvinskas atskleidė, kad jau ties trasos viduriu vanduo aušinimo sistemoje pasiekdavo kritinius lygius, o variklio nevėsindavo net pasiekiamas 185 km/val greitis.
Greičiausiai jis prisiminė Alberto Einšteino mintį, kad genialūs sprendimai yra paprasti. Pasirodymo metu termometro stulpeliai rodė gerokai virš 26 laipsnių šilumos, todėl M. Kulvinskas važiavo be variklio dangčio. Taip pat variklio skyriuje buvo sumontuota vandens purškimo įranga, kuri vėsino radiatorių ir variklį.
Sprendimas davė rezultatų ir panevėžietis beveik pusketvirto kilometro įveikė šonu ir padangas versdamas tirštu baltų debesų kamuoliu. Lenktynininkas tik išlipęs iš automobilio pripažino, kad pačioje trasos pabaigoje beveik nebeturėjo sveikų padangų ir buvo iškilusi grėsmė, kad automobilis „susisuks“.
M. Kulvinskui pavyko įvykdyti A. Vėbros mestą iššūkį, o žiūrovai išvydo dar vieną benzingalvišką reginį, kurių šeštadienį ir taip netrūko.