Vanagas po antro greičio ruožo Dakare: „Širdis tikrai dainavo“
Trys valandos, keturiasdešimt minučių ir devynios sekundės – tiek laiko antrajame greičio ruože užtruko „General Financing team Pitlane“ ekipažas. 324 kilometrų distancija įveikta be problemų ar didesnių paklydimų. „Labai geras, labai techniškas greičio ruožas, savyje turintis kopų, greičio, kanjonų, akmenų, sudėtingų atkarpų, ralio keliukų truputėlį – greičio ruožas vairuotojams pasimėgauti. Širdis tikrai dainavo, aišku po daugiau kaip 300 kilometrų jau norėjosi į finišą“, – šypsojosi Benediktas Vanagas. „Važiavome labai atsargiai, tausojant automobilį, saugojant ratus. Neturėjome jokių bėdų, tik keletą mažų paklydimų, kurie mums galėjo kainuoti keletą minučių, bet nieko rimto“. Preliminariai 16–oje vietoje finišavęs ekipažas savo pasirodymą vertino kaip dinamišką, tačiau saugų: „Šiek tiek laiko praradome dulkėse, negalėdami pavyti priekyje važiuojančio Erik van Loon tiek, kad galėtume jam signalizuoti. Taip pat pavyko aplenkti vieną iš „Peugeot“ bolidų, važiuodami paskui jį taip pat užtrukome, bet be to, jokių sudėtingų epizodų. Buvome labai atsargūs akmenuotose zonose, nes ten atrodo, jog gali lėkti, tačiau tas turbūt užtruks neilgai, tad taupydami ratus, buvome labai konservatyvūs“. Paklaustas apie visą dieną iš stebėjimo radarų dingusio Vaidoto Žalos situaciją, Benediktas prisiminė, jog matė kolegas keičiančius atsarginį ratą, bet šturmanas Saulius Jurgelėnas ranka parodė, jog pagalbos jiems nereiks, tad B. Vanagas tęsė savo kelionę link finišo. Nepaisydami labai dažnai greičio ruože kitusios dangos, „General Financing team Pitlane“ ekipažo nariai nusprendė pasirinkti konservatyvią taktiką ir padangų slėgį sureguliavo biresnei dangai, taip prarasdami galimybę didesniu tempu judėti per kietesnio grunto paviršius, tačiau toks sprendimas įpareigojo būti dar atsargesniais. Pirmąją maratono dieną ekipažą kamavę pavarų dėžės nesklandumai po iki išnaktų užtrukusio technikų darbo taip pat panaikinti: „Visą dieną dirbau kaip nivelyras. Vakarykščiai „Overdrive“ inžinierių komentarai privertė truputį pakeisti man įprastą pavarų jungimo metodiką ir nors tas pokytis sudaro gal 3% nuo to, kas man įprasta, anot inžinierių tai labai svarbu būtent šio modelio pavarų dėžėms“, – tęsė sportininkas. Dabar ekipažo laukia dviejų šimtų kilometrų kelionė iki antrojo bivako. Dėka šiandien išskirtinai sumainytos starto tvarkos, automobilius vairuojantys ekipažai finišą pasiekė apie 10:30 val. ryte, tad po keletą valandų užtruksiančios kelionės, jie gaus progą pailsėti prieš rytoj laukiančius naujus iššūkius. O pastarųjų netruks: jeigu šiandien ir vakar dalyviai judėjo dalinai pažįstamomis vietovėmis, tai rytojus juos nuves į visiškai naują Acari kopų masyvą. Kartu su nauju išbandymu lauks ir kol kas ilgiausia diena trasoje: 331 kilometras greičio ruožų, bei 467 kilometrai bendro naudojimo keliais. Beveik aštuonių šimtų kilometrų kelionė užtruks visą dieną, tad norint sulaukti finišuojančių tėvynainių, panaktinėti teks.
Trys valandos, keturiasdešimt minučių ir devynios sekundės – tiek laiko antrajame greičio ruože užtruko „General Financing team Pitlane“ ekipažas. 324 kilometrų distancija įveikta be problemų ar didesnių paklydimų. „Labai geras, labai techniškas greičio ruožas, savyje turintis kopų, greičio, kanjonų, akmenų, sudėtingų atkarpų, ralio keliukų truputėlį – greičio ruožas vairuotojams pasimėgauti. Širdis tikrai dainavo, aišku po daugiau kaip 300 kilometrų jau norėjosi į finišą“, – šypsojosi Benediktas Vanagas. „Važiavome labai atsargiai, tausojant automobilį, saugojant ratus. Neturėjome jokių bėdų, tik keletą mažų paklydimų, kurie mums galėjo kainuoti keletą minučių, bet nieko rimto“. Preliminariai 16–oje vietoje finišavęs ekipažas savo pasirodymą vertino kaip dinamišką, tačiau saugų: „Šiek tiek laiko praradome dulkėse, negalėdami pavyti priekyje važiuojančio Erik van Loon tiek, kad galėtume jam signalizuoti. Taip pat pavyko aplenkti vieną iš „Peugeot“ bolidų, važiuodami paskui jį taip pat užtrukome, bet be to, jokių sudėtingų epizodų. Buvome labai atsargūs akmenuotose zonose, nes ten atrodo, jog gali lėkti, tačiau tas turbūt užtruks neilgai, tad taupydami ratus, buvome labai konservatyvūs“. Paklaustas apie visą dieną iš stebėjimo radarų dingusio Vaidoto Žalos situaciją, Benediktas prisiminė, jog matė kolegas keičiančius atsarginį ratą, bet šturmanas Saulius Jurgelėnas ranka parodė, jog pagalbos jiems nereiks, tad B. Vanagas tęsė savo kelionę link finišo. Nepaisydami labai dažnai greičio ruože kitusios dangos, „General Financing team Pitlane“ ekipažo nariai nusprendė pasirinkti konservatyvią taktiką ir padangų slėgį sureguliavo biresnei dangai, taip prarasdami galimybę didesniu tempu judėti per kietesnio grunto paviršius, tačiau toks sprendimas įpareigojo būti dar atsargesniais. Pirmąją maratono dieną ekipažą kamavę pavarų dėžės nesklandumai po iki išnaktų užtrukusio technikų darbo taip pat panaikinti: „Visą dieną dirbau kaip nivelyras. Vakarykščiai „Overdrive“ inžinierių komentarai privertė truputį pakeisti man įprastą pavarų jungimo metodiką ir nors tas pokytis sudaro gal 3% nuo to, kas man įprasta, anot inžinierių tai labai svarbu būtent šio modelio pavarų dėžėms“, – tęsė sportininkas. Dabar ekipažo laukia dviejų šimtų kilometrų kelionė iki antrojo bivako. Dėka šiandien išskirtinai sumainytos starto tvarkos, automobilius vairuojantys ekipažai finišą pasiekė apie 10:30 val. ryte, tad po keletą valandų užtruksiančios kelionės, jie gaus progą pailsėti prieš rytoj laukiančius naujus iššūkius. O pastarųjų netruks: jeigu šiandien ir vakar dalyviai judėjo dalinai pažįstamomis vietovėmis, tai rytojus juos nuves į visiškai naują Acari kopų masyvą. Kartu su nauju išbandymu lauks ir kol kas ilgiausia diena trasoje: 331 kilometras greičio ruožų, bei 467 kilometrai bendro naudojimo keliais. Beveik aštuonių šimtų kilometrų kelionė užtruks visą dieną, tad norint sulaukti finišuojančių tėvynainių, panaktinėti teks.