• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„300 ežerų“ ralį laimėję Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas („Mitsubishi Lancer Evo X R4“) tapo Lietuvos ralio čempionato lyderiais tiek 2-oje (N4 ir R4 klasių automobiliai), tiek AWD (visus varomuosius ratus turintys automobiliai) įskaitose, teigiama pranešime spaudai.

REKLAMA
REKLAMA

„Juta Racing“ komandos ekipažas laimėjo pastaruosius tris Lietuvos ralio čempionato etapus („Vilnius“, „Saulė 777“ ir „300 ežerų“) ir toliau neketina mažinti tempo. „Ralis „300 ežerų“ - vienos geriausių lenktynių Lietuvoje ir jose nugalėti yra prestižo reikalas. Iškovoti trečią pergalę čia buvo didelis stimulas, to labai norėjosi ir tai pavyko padaryti, - teigė V. Švedas. – Kartelę užkėlėme jau po testinio ruožo varžybų išvakarėse, o po pirmos ralio dienos trijų greičio ruožų prieš artimiausius konkurentus turėjome daugiau negu akivaizdžią, per 10 sek., persvarą. Tai reiškė, kad antrą dieną teks važiuoti pirmiems ir „valyti“ kelią“.

REKLAMA

Pasak V. Švedo, tokiu atveju buvo galima „sužaisti“ taktiškai ir praleisti į priekį kelis varžovus. Tačiau situacija tam nebuvo palanki, mat antrą-šeštą vietą užėmę ekipažai išsirikiavo vos 7 sek. intervale. „Visgi važiavome pirmi. Padėtį apsunkino tai, kad naktį nulijo lietus, nebuvo vėžių, o pradžioje dar pasirinkome per kieto mišinio padangas. Tad automobilis slidinėjo nuo kelio krašto iki krašto. Prasidėjo tikras nervų karas – po dešimto greičio ruožo, jau pasikeitus padangas, nuo lyderio Aleksejaus Lukianuko atsilikimą sumažinome iki 0,94 sek. Beje, kad rusas bus labai greitas šiame ralyje buvo galima tikėtis. Prieš savaitę vykusiame pasaulio ralio čempionato etape Suomijoje jis demonstravo artimą tempą netgi žymiai aukštesnio lygio automobilius vairavusiems Jari Ketomai („Ford Fiesta R5“) ar Robertui Kubicai („Citroen DS3 RRC“)“, - sakė V. Švedas.

REKLAMA
REKLAMA

Taigi situacija buvo labai įtempta ir vienuoliktame greičio ruože A. Lukianukas, padaręs klaidą, išlėkė iš trasos. Tačiau ralis tuo nesibaigė, nes laukė ilgiausias, net 32,11 km, priešpaskutinis greičio ruožas. „Tai buvo labai ilgas, labai sunkus ir reikalaujantis maksimalaus susikaupimo greičio ruožas. Mus ištiko problema – subyrėjo galinis diferencialas, tad teko prisitaikyti prie pakitusio automobilio elgesio. Tad ypač greitai nepavyko važiuoti, nors ruožą ir laimėjome. Čia nesėkmė ištiko artimiausią konkurentą Dominyką Butvilą, kuris kabino medį. Paskutinis greičio ruožas saloje jau nieko nelėmė. Smagu buvo nugalėti šiame ralyje trečią kartą per ketverius jo organizavimo metus“, - džiaugėsi V. Švedas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot V. Švedo, ekipažas ir toliau nesiruošia lėtinti tempo: „Artimiausią savaitgalį, rugpjūčio 24-25 d., vyks į Lietuvos čempionatą po kelerių metų pertraukos sugrįžęs „Kauno rudens“ ralis. Tai, galima sakyti, namų lenktynės – trasos čia labiausiai pažįstamos ir mėgstamos. Jaučiame pasitikėjimą savo jėgomis. Tad tikimės aistruolių palaikymo. O veikti tikrai bus ką – laukia daugiau kaip 160 km greičio ruožų“.

REKLAMA

Rugsėjo viduryje Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas startuos Lenkijoje vyksiančiame Europos ralio čempionato etape, kuriame vieną dieną lenktyniaus ir Lietuvos čempionato VII etapo dalyviai. „Žinoma, mes važiuosime visą ralio trasą ir stengsimė pasiekti kuo geresnį rezultatą, mat bandysime pakartoti žiemą Latvijoje Europos čempionato etape iškovotą pergalę „Production“ įskaitoje“, - sakė V. Švedas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų