Juolab, jei išryškėtų kokie trukdžiai ar didesni kliuviniai, komandų mechanikams dar liktų vilties ir laiko juos pašalinti ir išlydėti sportininkus prie „ENEOS 1006 km lenktynių“ starto linijos.
Tokią ekipų strategiją paliudijo jau pačios pirmosios treniruotės, kai favoritai pastebimai didino spartą, nors iš pirmosios grupės pirmojoje treniruotėje geriausiąjį rezultatą pasiekusios „General Financing team Pitlane“ lenktynininkams, vairuojantiems „Porsche 9141 GT3 Cup“, iki Ramūno Čapkausko vakar pasiekto geriausiojo rezultato pristigo beveik sekundės.
Tačiau pastebimai išaugo kitų prie favoritų priskiriamų komandų greičiai. Jų lenktynininkai suko ratus važiuodami maždaug 130 km/val. greičiu, o kiti – arti to. Tarp jų ir „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, nuo penktadienio lyderių šįsyk atsiliko vos 0,517 sek.
Tačiau išaiškėjo ir nemažai spragų. Dėl mažesnių ar didesnių technikos kaprizų, keliančių nemenkų rūpesčių mechanikams, „Blue Ghost Racing Team“ su „Toyota Celica“ apsuko vos tris ratus, ratu daugiau trasoje išsilaikė „Hermitrans-Guminta“ su BMW M3, penkis nuvažiavo „Juta-Bauer Rally Team“ su BMW.
Iš antrosios grupės sportininkų su BMW M3 E90 lyderio pozicijas užėmė „Team Hot Wheels“ komanda, tačiau bendroje greičiausiųjų ekipų rikiuotėje jos rezultatas tebuvo trečias.
Po pietų įvyks dar dvi treniruočių sesijos, o 15.55 val. prasidės „ENEOS 1006 km lenktynių“ kvalifikacinės varžybos.
Greičiausias atrankos sportininkų dešimtukas 16.40 val. pradės bene labiausiai intriguojančias TOP 10 kvalifikacines varžybas, po kurių ir paaiškės jų starto pozicijos šeštadienio maratone.