• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Australijos GP antros vietos ir taškų netekusi „Red Bull“ ekipa kritikuoja Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) degalų srauto jutiklius. Būtent dėl jų netikslumo, anot komandos vadovo Christiano Hornerio, lenktynių metu buvo viršyta nustatyta 100 kg/h kuro srauto riba.

Australijos GP antros vietos ir taškų netekusi „Red Bull“ ekipa kritikuoja Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) degalų srauto jutiklius. Būtent dėl jų netikslumo, anot komandos vadovo Christiano Hornerio, lenktynių metu buvo viršyta nustatyta 100 kg/h kuro srauto riba.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Praėjus penkioms valandoms po šios dienos F-1 lenktynių teisėjai nusprendė diskvalifikuoti antroje vietoje finišavusį Danielį Ricciardo, kurio bolide degalai į variklį tekėjo didesne srove nei leidžia taisyklės.

REKLAMA

„Red Bull“ nedelsiant informavo FIA, jog apeliuos tokį teisėjų sprendimą. Komandos vadovas C. Horneris negailėjo kritikos federacijai bei jos degalų srauto jutikliams, kurie brito teigimu, pateikdavo klaidingą informaciją.

„Prasidėjus lenktynėms matėme akivaizdžius neatitikimus tarp jutiklio rodmenų ir mūsų pačių degalų srovės paskaičiavimų. Štai kur skiriasi nuomonės“, – kalbėjo „Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris.

REKLAMA
REKLAMA

„Red Bull“ vadovas taip pat pakomentavo situaciją, kuomet FIA atstovai įspėjo komandą apie tai, kad degalų srovė į variklį viršija nustatytą normą.

„Jie mus informavo lenktynių metu. Mes tuo tarpu informavome juos, kad turime rimtų abejonių dėl jų jutikliaus pateikiamos informacijos tikslumo. Mes pasikliovėme savo paskaičiavimais. Priešingu atveju būtume mažinę srovę bei praradę nemažai variklio galios.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tai visiškai nauja technologija, tad nederėtų pasitikėti visu 100 proc. įrenginiu, su kuriuo kilo problemų viso savaitgalio metu. Taigi, mus stebina FIA pozicija.“

C. Horneris įsitikinęs, kad „Red Bull“ įrodys savo tiesą ir susigrąžins atimtus taškus.

„Su šiais FIA degalų srauto jutikliais kilo problemų nuo pat pirmos bandymų dienos. Jie buvo ne tik nepatvarųs, bet ir pateikdavo netikslią informaciją. Mes turime savo bolide kuro srauto jutiklį, kuris mūsų manymu yra blogas.“

„Mes neapeliuotume sprendimo jei nebūtume visiškai užtikrinti savo pozicija. Yra itin nemalonu, jog taip nutiko. Tai tikrai nėra Danielio kaltė. Netikiu, kad tai komandos kaltė. Tikiu, kad nenusižengėme taisyklėms ir kartu su apeliacija pateiktais dokumentais tai įrodysime.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų