• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Norvegijoje vykstančiame „Sorland“ ralyje dalyvauja Vaidotas ir Žygimantas Žala. Po pirmos dienos broliai laikosi geriausiųjų dvidešimtuke.

Norvegijoje vykstančiame „Sorland“ ralyje dalyvauja Vaidotas ir Žygimantas Žala. Po pirmos dienos broliai laikosi geriausiųjų dvidešimtuke.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vakar prasidėjęs „Sorland“ ralis yra vienas iš nacionalinio šios šalies čempionato etapų, kuriame tarp beveik šimto ekipažų startuoja ir lietuviai – „Trygg Racing“ komandos lenktynininkai broliai Vaidotas ir Žygimantas Žalos su „Subaru Impreza“ automobiliu.

REKLAMA

Vakar vėlai vakare baigėsi pirmoji ralio diena. Po trijų greičio ruožų V. ir Ž. Žalos turnyrinėje lentelėje užima 19 vietą.

Lietuviai pirmą kartą dalyvauja šios šalies ralio čempionate, todėl ypatingų rezultatų nesitikėjo tačiau tokie sudėtingi greičio ruožai jiems buvo tikra staigmena.

REKLAMA
REKLAMA

„Nesitikėjau, kad bus taip sunku“ – po pirmos dienos sakė Vaidotas Žala. – „Greičio ruožai labai sudėtingi, danga mums neįprasta. Dėl to susidūrėme ir su techninėmis problemomis.“

Norvegijos ralis – tai itin dideliu tempu pasižyminčios dviejų dienų lenktynės – sportininkai keliasi šeštą valandą ryto treniruotis, o vakare jau surengti pirmieji greičio ruožai, tad po pirmos dienos lietuviai į nakvynės vietą grįžo tik pirmą valandą nakties, o po šešių valandų miego jiems teko keltis ir ruošti antros dienos lenktynėms. Deja, komandos mechanikams naktis buvo be miego.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jau po pirmų dviejų pirmos dienos greičio ruožų tikrąja to žodžio prasme sudegė lietuvių „Subaru“ stabdžiai. Serviso zonoje mechanikai šiaip taip „sulopė“ automobilį, tačiau sportininkai vėlavo į paskutinį greičio ruožą, todėl gavo 20 sekundžių laiko baudą ir bendroje rikiuotėje iš 11 nukrito į 19 vietą.

REKLAMA

Visą naktį dirbę mechanikai iki galo gedimo nepašalino, todėl antroji ralio diena lietuviams taip pat nebus lengvas pasivaikščiojimas.

„Nekeliam sau nerealių tikslų – mūsų svarbiausias uždavinys yra finišuoti ir pasikrauti tokių varžybų patirties“ – sako Vaidotas.

Pasirodo, šis automobilio gedimas taip pat buvo dėl nežinojimo. Vietiniai sportininkai naudoja gerokai galingesnę stabdžių sistemą, tuo tarpu lietuviai – standartinę.

Įdomu ir tai, kad Norvegijos ralyje „Subaru“ automobiliai yra gerokai populiaresni nei „Mitubishi, nors mūsų šalyje yra viskas atvirkščiai – „Subaru“ automobilius Lietuvos raliuose galima suskaičiuoti ant vienos rankos pirštų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų