Ketvirtadienį „Siemens“ arenoje vykusios krepšinio rungtynės tarp sostinės „Lietuvos ryto“ ir Atėnų „Panathinaikos“ krepšininkų buvo įspūdingos ne tik todėl, jog jomis „Lietuvos rytas“ pradėjo Eurolygos sezoną ir vienu tašku po pratęsimo išplėšė pergalę prieš Jono Mačiulio klubą, bet ir todėl, jog jose pirmą kartą buvo panaudota prizų šaudymo patranka. Nors JAV arenose per sporto rungtynes toks įrenginys įprasta atrakcija, Lietuvoje jis – visiška naujovė, teigiama pranešime spaudai.
„Esame pirmieji Lietuvoje įsigiję tokią prizų šaudymo patranką. Kol kas ją naudosime „Lietuvos ryto“ krepšinio rungtynėms namų arenoje. Vėliau ją galbūt bus galima išvysti ir per kitus sporto renginius, – sako „Siemens“ arenos generalinis direktorius Dainius Visackas. – Ilgus metus sirgalius per krepšinio rungtynes „užvedinėdavo“ triukšmo matuoklis, dabar tam turėsime dar vieną įrenginį“.
Pirmasis prizų šaudymo patrankos šūvis vakar buvo paleistas per vieną iš reklaminių pertraukėlių ir truko apie 30 sekundžių. Iš viso į salę krepšinio aistruoliams buvo iššauti 8 prizai – patrankos mecenato „Coca-Cola“ marškinėliai.
„Pirmą kartą mačiau tokį aparatą. Iš pradžių nesupratau, kas bus su juo daroma ir kam jis bus naudojamas, tačiau kai pradėjo šaudyti prizus, tikrai pakėlė nuotaiką ir pralinksmino. Manau, visi salėje norėjo, kad po šūvio marškinėliai atskrietų būtent į jį. Džiaugiuosi, jog man pasisekė“, – sako krepšinio rungtynes „Siemens“ arenoje stebėjęs ir pirmojo patrankos šūvio liudininku tapęs Domas Leščinskas.
Ateityje planuojama šūvių skaičių didinti, o prizų asortimentą plėsti. Mat, patranka gali išauti tiek suvenyrus, pavyzdžiui, šalikus, marškinėlius, kepuraites, tiek ir maisto gaminius, pavyzdžiui, hamburgerius ar dešrainius.
Unikalios patrankos privalumas yra ir tas, jog ji prizus gali iššauti tiek arti aikštelės, pirmose vietose sėdintiems žiūrovams, tiek įsikūrusiems gerokai aukščiau. Patrankos šūvis gali siekti nuo 10 iki 100 metrų, todėl ja iššauti prizai gali pasiekti net arenos ketvirtame aukšte sėdinčius žiūrovus.