Pernai šiose lenktynėse triumfavo Karolis Blėdis iš „Nanosun by Tarzanija Racing“ komandos, kuris buvo kiek greitesnis už šiųmetį nugalėtoją ir sprinte užtruko 4,57 sek.
„Porsche Cayman“ automobiliu pergalę pelnęs A. Piktys po finišo neslėpė, kad didelių lūkesčių prieš šias lenktynės neturėjo ir džiaugėsi sulaukęs komandos vadovo pasitikėjimo.
„Komandos vadovas liepė spausti gazą, tą ir dariau – gazas, dugnas ir viskas. Automobilis viską atliko pats, – kuklinosi geriausią rezultatą iš visų lenktynininkų pademonstravęs A. Piktys. – Kasdienybėje būna visko, bet šiaip nedalyvauju tokiuose renginiuose. Su mašinomis nevažiuoju, plaukioju jau daug metų su vandens motociklais. Tai antras mano pasirodymas su automobiliais, o pirmas buvo Rygoje kaip treniruotė „Endurance“ lenktynės, tad dabar tik antros tokios normalios“.
Antrąją vietą užėmęs Karolis Blėdis šiandien distanciją įveikė per 4,96 sek.
Komandos turėjo įveikti nedidelį atstumą, tačiau viską apsunkino pagrindinė taisyklė. Lenktyninis automobilis finišo liniją turėjo „apkabinti“ – priekiniai ratai turėjo kirsti liniją, o galiniai – likti už jos.
„Nepavyko apginti, truputį pabijojau, kad visai nieko nelaimėsime tai taip pasistabdžiau per anksti. Startas buvo tobulas, trūko vos dviejų šimtųjų dalių. Aš kaip slalomo meistras ir visokių ralių, tai čia yra mano stichija. Turėjau laimėti bet pritrūko, gal kitąmet...“, – šypsojosi titulą mažiau patyrusiam lenktynininkui užleidęs daugkartinis šalies prizininkas bei nugalėtojas slalomo ir ralio varžybose. Trečiąją vietą iškovojo „LG Oled&Rimo Adero“ komandos atstovas Marius Bartkus, su „Porsche 911 GT3 Cup 992“ distanciją įveikęs per 5,13 sek.
Prieš pirmas „Aurum 1006 km“ lenktynes – nemažai jaudulio ir atsakomybės
Iškart po sprinto rungties visi lenktynininkai patraukė į oficialią lenktynių trasą, kur buvo surengta pirmoji treniruočių sesija.
Lenktynėse debiutuojantį A. Piktį „Power Hit Radio“ laidų vedėjui Laurynui Matoniui pavyko pakalbinti prieš pat pirmąjį važiavimą. Šis neslėpė, kad jaudulys greičiausiai išnyks tik sėdint prie sportinio automobilio vairo.
„Jauduliukas tik didėja, tuoj reikės sėsti į automobilį ir žiūrėti, kaip seksis trasoje. Tas laukimas, kada sėsiu į mašiną, duoda jaudulio, o tada, kai jau atsisėdi viskas automatu vyksta. Labiausiai nesinori pridaryti problemų kitiems, kad nesudaužyti mašinos, nes tada kiti liks nevažiavę. Tai daugiausiai sukelia neigiamų emocijų, o šiaip tai svarbiausia pasimėgauti tiesiog“, – atskleidė A. Piktys
Reportažą iš lenktynių trasos žiūrėkite straipsnio viršuje.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!