Lenktynes puikiai pradėjo „Ferrari“ komanda. Iš trečios vietos startavęs vokietis Sebastianas Vettelis greitai aplenkė L.Hamiltoną, o vėliau pasinaudojo „oro maišu“ ir tapo lyderiu, aplenkęs komandos draugą monakietį Charlesą Leclercą. „Ferrari“ netrukus norėjo atsidėkoti C.Leclercui ir sukeisti jį vietomis su S.Vetteliu.
Vokietis patikino, kad praleis monakietį, bet šis turi prie jo kiek labiau priartėti. C.Leclercui to nesisekė padaryti, pilotus vis skyrė apie 2 sek. skirtumas, todėl „Ferrari“ po kelių ratų pranešė, kad nerizikuos ir C.Leclercą į priekį praleis vėliau.
Įpusėjus lenktynėms „Ferrari“ ėmėsi savo plano ir anksti pakvietė C.Leclercą į boksus. S.Vettelis trasoje išbuvo 4 ratais ilgiau, prarado nemažai laiko ir po sustojimo grįžo į trasą už monakiečio. Deja, tuomet nutiko nenumatytas dalykas – S.Vettelio bolidas staiga prarado galią ir vokiečiui teko sustoti.
Trasoje buvo paskelbta virtualaus saugos automobilio fazė. „Mercedes“ iki jos nebuvo pasikeitę padangų, todėl pasinaudojo palankiomis aplinkybėmis, prarado kur kas mažiau laiko nei įprastai, o L.Hamiltonas net po sustojimo sugrįžo į pirmą poziciją.
C.Leclercas tuomet dar kartą pasikeitė padangas ir praleido suomį Valtterį Bottą („Mercedes“) į antrą poziciją. Taip „Ferrari“ iš potencialaus dublio buvo priversti tenkintis tik trečia vieta, o dublį pelnė jų aršiausi varžovai „Mercedes“. 4-as finišavo olandas Maxas Verstappenas („Red Bull“), kuris dar pirmoje lenktynių dalyje aplenkė 4 varžovus bei pakilo aukštyn dėl S.Vettelio gedimo. 5-as buvo jo komandos draugas tailandietis Alexanderis Albonas, startavęs iš techninio aptarnavimo juostos.
L.Hamiltonas su 322 tšk. priartėjo prie eilinio pasaulio čempiono titulo. V.Bottas (249) jau tvirčiau jaučiasi antroje vietoje ir atitrūko nuo C.Leclerco (215), M.Verstappeno (212) bei S.Vettelio (194). Konstruktorių įskaitoje „Mercedes“ (571) įtikinamai lenkia „Ferrari“ (409) bei „Red Bull“ (311). 17-osios sezono lenktynės spalio 13-ą dieną vyks Suzukos trasoje (Japonija).