Rezultatų dar nėra, bet gandai darosi vis konkretesni. „L‘Equipe“ teigimu, trys įtariamos komandos yra „Red Bull“, „Mercedes“ bei „Aston Martin“.
Olandų „De Telegraaf“ prideda, kad FIA imasi itin griežtų priemonių ir netgi vykdo kratas.
„Daugiausiai klausimų susilaukė „Mercedes“ ir „Red Bull“. Buvo atliktos ir kratos. Jų metu ištraukiami stalčiai, peržiūrimos „Whatsapp“ susirašinėjimų žinutės, elektroniniai laiškai, kad būtų išsiaiškinta, ar tam tikri asmenys diskutavo apie „Formulę 1“ ar ne“, - skelbia „De Telegraaf“.
„L‘Equipe“ skelbia, kad „Red Bull“ komandoje klausimų kilo dėl Helmuto Marko atlyginimo. Formaliai H.Marko yra viso „Red Bull“ koncerno konsultantas, kuriam mokama ne tik už darbą „Formulėje 1“. Dėl to auditoriams ir kyla klausimų, kaip vertinti tas išlaidų eilutes.
Daug įtarimų kilo ir dėl „Aston Martin“ komandos. Manoma, kad tai yra viena iš priežasčių, kodėl šiemet ši ekipa taip vangiai naujiną bolidą, nenorėdama kartoti galimų 2022 m. klaidų.
🚨 In the past months, several visits have been made to factories of F1 teams regarding the Cost-Cap — Multiple sources claim that Red Bull and Mercedes have faced numerous questions regarding their submitted data 👀
— RBR Daily (@RBR_Daily) July 29, 2023
During these 'raids,' drawers are ruthlessly opened, and… pic.twitter.com/Nb7O58cpgN
„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris „Sky Sports“ jau spėjo pažymėti, kad jo vadovaujama ekipa pernai tikrai nepažeidė taisyklių. Panašiai kalba ir „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas.
Pernai tik rugsėjį pasklido gandai, jog kai kurios komandos viršijo išlaidų limitą. Ta informacija pasitvirtino spalį. Tada „Red Bull“ buvo skirta 7 mln. JAV dolerių bauda ir sumažintas laikas, skirtas naudotis vėjo tuneliu. „Aston Martin“ komandai už procedūrinius pažeidimus buvo skirta 450 tūkst. JAV dolerių bauda. Visas procesas baigėsi tik spalio pabaigoje, todėl šiemet FIA tikisi anksčiau užbaigti tyrimą, nors ir aiškina, jog terminų nėra nustačiusi.