Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Na va ir viskas. O tiek triukšmo buvo sukelta...
Vis dėlto kai kuriose valstybėse galima rasti tam tikrų netiesioginės reklamos ribojimų. Pavyzdžiui, Prancūzijos kovos su rūkymu ir alkoholizmu įstatymas (vadinamasis Evin įstatymas) riboja tam tikrų Prancūzijoje parduodamų alkoholinių gėrimų reklamą.
Šis Prancūzijos įstatymas draudžia tiek tiesioginę, tiek netiesioginę nurodytų tam tikrų alkoholinių gėrimų televizijos reklamą, todėl Prancūzijos transliuotojai, rodydami Prancūzijos žiūrovams kitoje valstybėje vykstančius renginius ar sporto varžybas, turi siekti, kad ekrane nebūtų matyti alkoholinių gėrimų vartojimą skatinančios reklamos: reklaminių stendų, žaidėjų marškinėlių su alkoholio prekių ženklais ir pan.
Atitinkamų Prancūzijos institucijų patvirtintas transliuotojams taikomas Elgesio kodeksas (nėra neprivalomas) nustato, kad alkoholio televizijos reklamos draudimo taisyklė ir transliuotojų pareigos be išimties turi būti taikomos esant binacionaliniams renginiams (pavyzdžiui, futbolo rungtynės tarp Prancūzijos klubo ir kitos šalies klubo), tačiau tokiuose tarptautiniuose renginiuose, kuriose dalyvauja daug valstybių (pasaulio futbolo čempionatas), transliuotojai turi daugiau laisvės.
Netgi Prancūzijoje, kur yra ribojama ir netiesioginė alkoholio reklama (tai aiškiai parašyta teisės aktuose), pripažįstama, kad tam tikrų renginių (pavyzdžiui, Europos ar pasaulio futbolo čempionatas) netiesioginės reklamos ribojimas neturėtų būti taikomas.
Tai tik dar kartą patvirtina, kad teiginys, jog Lietuvoje netiesioginė alkoholio reklama draudžiama taip pat kaip ir tiesioginė, nors apie tai net neužsimenama teisės aktuose, yra klaidingas
Šis Prancūzijos įstatymas draudžia tiek tiesioginę, tiek netiesioginę nurodytų tam tikrų alkoholinių gėrimų televizijos reklamą, todėl Prancūzijos transliuotojai, rodydami Prancūzijos žiūrovams kitoje valstybėje vykstančius renginius ar sporto varžybas, turi siekti, kad ekrane nebūtų matyti alkoholinių gėrimų vartojimą skatinančios reklamos: reklaminių stendų, žaidėjų marškinėlių su alkoholio prekių ženklais ir pan.
Atitinkamų Prancūzijos institucijų patvirtintas transliuotojams taikomas Elgesio kodeksas (nėra neprivalomas) nustato, kad alkoholio televizijos reklamos draudimo taisyklė ir transliuotojų pareigos be išimties turi būti taikomos esant binacionaliniams renginiams (pavyzdžiui, futbolo rungtynės tarp Prancūzijos klubo ir kitos šalies klubo), tačiau tokiuose tarptautiniuose renginiuose, kuriose dalyvauja daug valstybių (pasaulio futbolo čempionatas), transliuotojai turi daugiau laisvės.
Netgi Prancūzijoje, kur yra ribojama ir netiesioginė alkoholio reklama (tai aiškiai parašyta teisės aktuose), pripažįstama, kad tam tikrų renginių (pavyzdžiui, Europos ar pasaulio futbolo čempionatas) netiesioginės reklamos ribojimas neturėtų būti taikomas.
Tai tik dar kartą patvirtina, kad teiginys, jog Lietuvoje netiesioginė alkoholio reklama draudžiama taip pat kaip ir tiesioginė, nors apie tai net neužsimenama teisės aktuose, yra klaidingas
Na va ir viskas. O tiek triukšmo buvo sukelta...
Nei galiojusios, nei pakeistos Alkoholio kontrolės įstatymo nuostatos neužsimena apie netiesioginės reklamos ribojimą Lietuvoje. Mūsų šalyje ji iš viso nėra reglamentuojama, todėl kalbėti apie jos draudimą nėra jokio pagrindo.
ES vertinimai: Tabako ir alkoholio vartojimo medicinos ir socialinių pasekmių kaštai, ekspertų vertinimu, posovietinio regiono šalyse sudaro maždaug 10 proc. bendro nacionalinio produkto.
Lietuvoje nuostoliai dėl leistos alkoholio reklamos didesni, nes jos gyventojai vidutiniškai al;oholio suvartoja daugiau už daugumą ES šalių gyventojų.
Pasauliniai vartinimai: Šalyse, kuriose draudžiama stiprių alkoholinių gėrimų reklama jų suvartojama 16% mažiau, lyginant su šalimis, kuriose minėtų draudimų nėra. Šalyse, kuriose draudžiama ir vyno bei alaus reklama, alkoholinių gėrimų išgeriama 11 % mažiau, nei tose šalyse, kuriose draudžiama tik stiprių alkoholinių gėrimų reklama (arba 27% mažiau, nei šalyse, kuriose nėra jokių draudimų).
Lietuvoje nuostoliai dėl leistos alkoholio reklamos didesni, nes jos gyventojai vidutiniškai al;oholio suvartoja daugiau už daugumą ES šalių gyventojų.
Pasauliniai vartinimai: Šalyse, kuriose draudžiama stiprių alkoholinių gėrimų reklama jų suvartojama 16% mažiau, lyginant su šalimis, kuriose minėtų draudimų nėra. Šalyse, kuriose draudžiama ir vyno bei alaus reklama, alkoholinių gėrimų išgeriama 11 % mažiau, nei tose šalyse, kuriose draudžiama tik stiprių alkoholinių gėrimų reklama (arba 27% mažiau, nei šalyse, kuriose nėra jokių draudimų).
mes vistiek gersim alu savo vokieciu gatvej !
REKLAMA
REKLAMA
Šios savaitės Eurolygos kovas aistruoliai stebės tiesiogiai