Ne išimtis ir šie metai – visų kategorijų Dakaro favoritai Maroke susikaus tarpusavyje – tai paskutinė galimybė kovinėmis sąlygomis išbandyti naują ar atnaujintą techniką, pasirungti su varžovais, pasižiūrėti pas ką yra geresnė sportinė forma.
Tuo pat metu Maroko ralis, nors savo ilgiu ir neprilygsta Dakarui, neretai įvardijamos kaip prilygstančios jam savo sudėtingumu – juk kai kurie greičio ruožai driekiasi Sacharos dykuma, o karštis čia dažnai peržengia ir 40 laipsnių Celsijaus ribą.
Rokas Baciuška į Maroką atvažiuoja tikėdamasis sustiprinti savo pozicijas kovoje dėl Pasaulio čempiono titulo. Po pavykusių lenktynių Dakare, kur jis liko trečias ir po dar geresnio ralio Abu Dhabyje, kur buvo iškovota antroji vieta, dabar jaunas lietuvis žengia trečias bendroje Pasaulio čempionato įskaitoje ir realiai pretenduoja į pirmą poziciją.
Pirmoje vietoje esantis amerikietis Austin Jones prieš lietuvį turi tik 16 taškų pranašumą ir viskas dar gali keistis. Be to, šiame ralyje lietuviui komanda skyrė naują šturmaną – Oriol Vidal.
„Su bagiu lenktynėse nedalyvavau pusę metų, bet manau sportinė forma yra gera, daug treniravausi, daug ruošiausi šioms varžyboms. Bet viską parodys kaip visada – pirmas greičio ruožas,“ – prieš lenktynes pasakojo Rokas Baciuška.
Nors Maroko ralis yra pasiruošimo Dakarui etapas, lietuvis dar nežino, ar tikrai lenktyniaus kitame Dakare – kol kas aktualiausias klausimas yra tradicinis visiems – biudžeto trūkumas.
„Nesiseka man su tuo biudžetu – tai pandemija viską gadina, tai dabar karas. Net mano geras rezultatas praėjusiame Dakare kažkaip tam nelabai padeda. Tačiau nenuleidžiu rankų – mes kalbamės šiuo metu su keliais potencialiais rėmėjais, gal kažkaip pavyks tą biudžetą surinkti,“ – sako R. Baciuška.
Maroko ralis – tai penki greičio ruožai, kurių bendras ilgis yra daugiau kaip pusantro tūkstančio kilometrų, o bendras ralio ilgis siekia beveik tris tūkstančius.