Melburne „Red Bull Racing“ vadovas Christianas Horneris žurnalistams pareiškė, kad jeigu FIA patvirtins „Mercedes“ naujo ortakio, leidžiančio padidinti DRS sistemos efektyvumą, legalumą, varžovams teks nukopijuoti šį sprendimą.
Daugelis manė, kad „Mercedes“ naujovė nepraeis FIA techninės kontrolės, tačiau ketvirtadienį Charlie Whitingas pasakė, kad nemato problemų – toks sprendimas nepažeidžia taisyklės.
Christianas Horneris, „Red Bull Racing“: „Man atrodė, kad klausimas su ortakiais liko praeityje, tačiau jeigu komanda rado šios taisyklės įdomią techninę traktuotę, tada sprendimą priima FIA. Akivaizdu, jeigu naujovė bus teisėta, kitoms komandoms teks ją nukopijuoti, tačiau reglamento atitikimo klausimus geriausiai sprendžia FIA.“
„Mercedes“ vadovas Rossas Brawnas neabejoja naujovės legalumu.
Rossas Brawnas, „Mercedes“: „Turime įdomią sistemą ir nemanome, kad ji gali kelti kokių nors pretenzijų iš federacijos pusės. Pirmi sugalvojome tokį sprendimą ar ne, nežinau, tačiau jūsų nepainiosiu į detales.
Kiekviena komanda daro viską, kad išplėstų ribas, bet esu patenkintas savo inžinierių darbu. Per kitus kelis mėnesius sugebėsime suprasti, kuria kryptimi vystosi situacija, bet jeigu varžovai mano, kad toks sprendimas sėkmingas, greitai jis atsiras ir kituose boliduose.
Tai ne tas pats ortakis, kuris leido keisti galinio sparno efektyvumą 2010 metais. Reglamente apskritai nėra ortakio apibrėžimo, ir jeigu paklausite FIA, tai ir jie neturi tokio apibrėžimo. Esame patenkinti mūsų sukurta sistema, ir kiek žinau, FIA neturi jokių pretenzijų.“