Pasak pranešimo, po dviejų greičio ruožų lietuvis buvo penktas bendrojoje įskaitoje ir pirmavo savo klasėje. Tačiau prakirsta stabdžių šlangelė nutraukė puikų D. Butvilo pasirodymą dulkėtose Kipro trasose.
„Po antrojo greičio ruožo netekome stabdžių. Su šturmanu dar bandėme suremontuoti, bet dėl laiko stokos nepavyko to padaryti. Trečiajame greičio ruože startavome neturėdami priekinių stabdžių, o gale stabdė tik vienas ratas. Ir nors tai buvo lėčiausias ralio greičio ruožas, viename apsisukime išslydau ir automobilis nuriedėjo nuo nedidelio skardžio. Bandžiau dar beviltiškai stabdyt, bet sėkmė nuo mūsų nusisuko“, – pasakojo D. Butvilas.
Tačiau D. Butvilas ketina šį ralį tęsti sekmadienį pagal galiojančią „Super Rally“ taisyklę. „Mums dar pasisekė. Mačiau kaip už kelių kilometrų lenktynininiai automobiliai buvo taip žemai nuriedėję, kad net nežinau kaip juos iš ten ištrauks. Dabar remontuojame automobilį ir ruošiamės rytojaus startui“, – teigia „Subaru Poland Rally Team“ narys D. Butvilas.
Kipro ralyje itin gausu techninių gedimų, kurių neišvengia ir greičiausi ekipažai. Kaip ir Dominykas Butvilas, itin pajėgus prancūzas Robert Consani (CITROEN DS3 R5) neteko galinių stabdžių, visiems Lietuvos ralio gerbėjams pažįstamo Aleksejaus Lukjaniuko (FORD FIESTA R5) automobilyje sugedo vairo stiprintuvas.
Pastarajam lenktynininkui serviso zonoje net prireikė masažuotojų pagalbos, kad pabandytų atstatyti pervargusius rankų raumenis. Identišką FORD FIESTA R5 vairuojantis estas R. Jeetsas turėjo didelių sunkumų su galine ašimi, o vietinis ralio lenktynininkas D. Morozovas (SUZUKI SWIFT SPORT) turėjo šiam raliui jau būdingų stabdžių problemų.
Po 6 greičio ruožų pirmauja ERC čempionato lyderis K. Kajetanowiczius iš Lenkijos, artimiausią varžovą lenkdamas jau 1 min. 53 sek.
Kipro ralį sudaro iš viso 16 greičio ruožų, kurių pusę sportininkai įveiks šeštadienį.