Didžiausias susidomėjimas turizmo prekėmis prasideda kovą. „Šiais metais pastebime tendenciją, kad žmonės iš anksto ėmė planuoti savo laisvalaikį gamtoje: dar neatšilus orams jau buvo perkama daugiau palapinių, valčių, pripučiamų čiužinių, miegmaišių. Pagrindinis reikalavimas šioms prekėms – patikimumas ir funkcionalumas. Skaičiuojame, kad palyginti su praėjusių metų pirmais keturiais mėnesiais, šiemet turizmo kategorijos prekių pardavimai išaugo net 70 procentų“, – komentuoja „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė.
Populiarėja sulankstomi dviračiai
Vis daugiau aktyvaus sporto mėgėjų laisvalaikį leidžia ir mindami dviračius. Nuo šių metų pradžios daugiausia nupirkta miesto dviračių. Jų pardavimai, palyginti su pernai metų pirmu trečdaliu, išaugo daugiau kaip 50 proc. Dažnai pasirenkami ir 18–21 pavarą turintys kalnų dviračiai.
„Pigu.lt“ atstovai pastebi, kad šiemet sparčiai populiarėja sulankstomi dviračiai, kuriuos patogu transportuoti automobiliu į norimą vietą, taip pat atsiranda vis didesnis poreikis elektriniams dviračiams. Žmonės aktyviai perka ir dviračių priedus: populiarūs šalmai, vaikiškos kėdutės, žibintai, metaliniai krepšiai ir spidometrai. Šių prekių pardavimai palyginti su pernai metais išaugo daugiau kaip 40 proc. Nuo pavasario pradžios neatslūgsta ir susidomėjimas šiaurietiškomis vaikščiojimo lazdomis.
Vaikų prekes renkasi pagal išvaizdą
Interneto parduotuvės pardavimų duomenys rodo, kad Lietuvos gyventojai didelį dėmesį skiria ir vaikų laisvalaikiui. Atšilus orams į klientų krepšelius keliauja mažiesiems skirti dviračiai, paspirtukai, riedučiai, riedlentės, badmintono raketės, kamuoliai, lauko baseinai. Rinkdami sporto priemones vaikams tėvai kreipia dėmesį ne tik į kokybę, bet ir į jų išvaizdą: populiariausios priemonės išmargintos animacinių filmų herojais, barbėmis ir gyvūnais.
Nauja mada – batutai. Šiemet jų pardavimai palyginti su praėjusiais metais išaugo dvigubai. Dažniausiai perkami 2,5 metro skersmens batutai.
Bėgimo bateliams negaili ir 500 litų
Analizuodami sporto drabužių ir avalynės pardavimus „Pigu.lt“ atstovai fiksuoja, kad ženkliai auga bėgimo batelių paklausa. „Pastebime, kad anksčiau klientai sporto drabužius ir avalynę rinkdavosi labiau atsižvelgdami į kainą, dabar vertina prekės ženklą, kokybę, stilių. Vidutinė sportinių batelių kaina siekia 180 litų, tačiau neužsibūna ir 500 litų siekianti sporto avalynė“, – teigia G. Vilkė.
Lietuviai pageidauja ne tik patogių, bet ir madingų sportinių batelių. Populiariausi prekės ženklai e. parduotuvėje „Pigu.lt“ – „New Balance“, „Converse“ ir „Lacoste“. Mėgstamiausia spalva tradiciškai išlieka balta, tačiau daugėja ir pasirenkančių ryškių spalvų sportinius batelius.