Šiandien baigėsi pirmosios Lietuvoje kardio dviračių-treniruoklių varžybos „Mink į sveikatą“, trukusios net du mėnesius ir įtraukusios 28 Vilniuje įsikūrusių organizacijų darbuotojų komandas iš didžiausių Vilniaus miesto bankų, IT technologijų įmonių, radijo stočių, tarptautinių prekybos tinklų filialų, restoranų, reklamos agentūrų, logistikos, draudimo bendrovių ir kitų įmonių bei organizacijų. Varžybų iniciatorius, didžiausias sporto ir sveikatingumo klubų tinklas Lietuvoje „Impuls“ varžybose dalyvavusius biurų darbuotojus pertraukėlių metu kvietė prisėsti ant dviračio-treniruoklio, numinti kuo daugiau kilometrų ir aplenkti konkurentus.
Varžybose dalyvaujančioms įmonėms sutartu laiku buvo pristatytas modernus kardio dviratis-treniruoklis. Vienos darbo savaitės metu po tokį dviratį gavo 2 ar 4 bendrovės. Radę laisvą minutę jo pedalus darbuotojai pasikeisdami mynė visą darbo savaitę – nuo pirmadienio iki penktadienio, dieną ir naktį, su sportine apranga ir net su klasikiniais kostiumėliais bei aukštakulniais. Visi komandos narių numinti kilometrai buvo sudedami – įvertintas bendras rezultatas. Varžybų lyderė – „ Baltic Amadeus” komanda per penkias dienas numynusi net 2051,71 km. Antrą vietą iškovojo „ Swedbank” komanda numynusi1245,44 kilometrus, o trečią Western Union numynusi 1223,27 kilometrus.
„Apklausus varžybų dalyvius paaiškėjo, kad dauguma jų po lengvų sportinių pratimų jaučiasi energingesni ir žvalesni. Darbdaviams verta atkreipti dėmesį į šį faktą, nes tikėtina, kad sportuojančio žmogaus darbo rezultatai gali būti kur kas geresni nei nesportuojančio. Taigi užuot investavę į rūkymo vietas geriau pastatykite biure dviratį-treniruoklį. Tai būtų abipusė nauda – tiek bendrovei, tiek darbuotojui“, - sako „Impuls“vadovas Vidmantas Šiugždinis.
Sporto ir sveikatingumo klubų tinklo „Impuls“ užsakymu atliktas Lietuvos gyventojų tyrimas atskleidė, kad tik kas ketvirtas darbuotojas jaučia darbdavio rūpestį ir skatinimą būti fiziškai aktyviam, sportuoti. Labiausiai tai junta IT srities specialistai ir valstybės tarnybos tarnautojai. Tyrimas parodė, kad mažiausiai dėmesio sportui skiria gydytojai, inžinieriai bei technologai.
„Atlikus šį tyrimą mums ir kilo idėja patraukliu ir novatorišku būdu paskatinti sportą darbovietėse. Pasirodo, kad ši iniciatyva padėjo išsijudinti net ir tiems, kurie mano, kad jiems sportas svetimas. Nuoširdžiai linkime, kad gražią tradiciją pertraukėles darbe išnaudoti savo sveikatai įmonių darbuotojai išlaikytų ir ateityje. Sulaukėme didelio susidomėjimo šiuo projektu, tad tikrai nesustosime ir jį pratęsime. Sveiką gyvenimo būdą ir sportą darbe planuojame skatinti ne tik Vilniuje, bet ir kituose miestuose. Rudenį kviečiame stebėti naujienas .” – linki „Impuls“ vadovas.
Varžyboms skirti treniruokliai ne tik skaičiavo numintus kilometrus – jų dalyviai galėjo virtualiai pasivažinėti Paryžiaus ar kito miesto gatvėmis, išsimatuoti pulsą, sužinoti sudegintų kalorijų kiekį. Negana to, bemindami pedalus specialiame treniruoklio ekrane buvo galima pasitikrinti elektroninį paštą, naršyti internete, klausytis muzikos ar žiūrėti nuotraukas bei vaizdo įrašus.
„Esame jauni, esame veržlūs, todėl sužinoję apie organizuojamas kardio dviračių varžybas nedvejodami užsiregistravome. Dirbame IT srityje, tad visą dieną praleidžiame prie kompiuterių. Darbo pertraukas išnaudoti minant dviratį – mūsų kolektyvą „užvežusi“ mintis. Iš tiesų smagu laimėti, bet dar smagiau buvo dalyvauti. Jei manote, kad dėl šios akcijos nukentėjo darbo rezultatai, nes darbuotojai pernelyg daug laiko praleisdavo ant dviračio – turiu patikinti, kad taip tikrai nenutiko. Dėkojame projekto organizatoriams – manau, kad pamąstyti apie treniruoklį biure išties verta”, - sako pirmąją vietą laimėjusios „Baltic Amadeus“ marketingo vadovas Darius Dužinskas.