Tyrimų komisija skelbia, kad vienos iš navigacijos sistemų sutrikimas buvo pastebėtas dar prieš skrydį, tačiau galiausiai priimtas sprendimas pakilti į oro erdvę.
Pranešama, kad pilotai kartu su inžinieriumi peržiūrėjo minimalių reikalavimų sąrašą, pagal kurį skristi su tokios būklės orlaiviui yra leidžiama.
Tačiau lėktuvui pakilus į orą navigacijos sistema pradėjo fiksuoti technines klaidas, dėl kurių buvo nuspręsta nutraukti skrydį ir leistis į tą patį Madrido oro uostą.
Visgi, kaip teigiama CIAIAC išvadose, po dviejų nesėkmingų bandymų nusileisti Ispanijos sostinės oro uoste, įgula pranešė apie avarinę situaciją, o galiausiai lėktuvas buvo sėkmingai nutupdytas Getafėje.
Verta pažymėti, kad įmonės „KlasJet“ atstovai, kurie ir eksploatuoja šį „Boeing 737-500“ orlaivį, po incidento ne kartą pabrėžė, kad nusileidimas neva tikrai nebuvo avarinis.
Šis 1998-ais metais pagamintas lėktuvas jau ir anksčiau buvo turėjęs techninių problemų.
Pernai „Žalgiris“ Atėnuose leidosi avariniu būdu, kai oro uoste jau budėjo gaisrinės mašinos.
Tuo metu 2017-ais metais dėl gedimo nacionalinė Lietuvos vyrų krepšinio rinktinė į Europos čempionatą išskrido diena vėliau.
„Žalgirio“ komandos vadovas Paulius Motiejūnas iškart po incidento pabrėžė, kad ekipos atstovai daugiau nebenori skristi šiuo lėktuvu, todėl į Eurolygos ketvirtfinalio rungtynes Stambule bus skrendama kitu orlaiviu.