Šiemet „Wolf Race“ lenktynėse įsigaliojo svarbus pakeitimas. Konkurencingiausių R1600 ir R2000 klasių lenktynininkai važiavo to paties gamintojo padangomis – „Nankang“ sportišku modeliu AR-1. Organizatoriai prognozavo, kad toks elementas lenktynėms įneš dar daugiau azarto ir meistriškumo.
Pasak R1600 klasės nugalėtojo Tomo Jatkevičiaus, naujos padangos taisyklė lenktynėms atnešė tai, ko reikėjo.
„Esu visiškai patenkintas naujosiomis šių lenktynių padangomis. Kova tarp lenktynininkų tapo dar artimesnė, o rezultatai akivaizdūs. Dalis dalyvių, tarp jų ir aš, pasigerino savo asmeninius rato įveikimo rekordus, važiuodami su „semi-slick“ tipo padangomis. Tai parodo, kad pasirinkta padanga yra greita ir konkurencinga“, – kalbėjo 1979 metų VW „Golf“ vairuojantis T. Jatkevičius.
Tuo metu R2000 klasės laimėtojas Edvinas Mardosas, važiuojantis su „Honda Civic“ pripažįsta, kad lenktynių metu turėjo problemų su automobiliu, todėl ir konkurencija nenuvylė.
„Tiesą pasakius, jaučiasi, kad padangos sunkesnės ir kaista po keturių ratų, tačiau labai nustebino geras jų sukibimas. Po pirmo etapo dar per drąsu kalbėti, bet jautėsi, kad kova šiemet buvo sunkesnė“, – apie pirmąsias šio sezono lenktynes kalbėjo E. Mardosas.
Nuolatinis R1600 klasės lyderis Lukas Stanevičius po pirmųjų šio sezono lenktynių nelipo ant nugalėtojų pakylos, bet pagerino savo asmeninį rekordą. „Autoplius.lt Fast Lap“ feisbuko diskusijoje jis naujosiomis padangomis džiaugėsi taip lyg jas pardavinėtų.
„Labai gera mintis naudoti tokias pačias padangas. Su „Nankang“ pagerinau savo asmeninį trasos įveikimo rekordą“, – bendroje diskusijoje džiaugėsi „Honda CRX“ vairuotojas.
Antrasis „Autoplius.lt Fast Lap“ etapas vyks birželio 17 dieną Pernu „Auto24Ring“ trasoje, Estijoje. Sezoną sudaro keturi etapai – du Lietuvoje, du užsienio trasose.