Paryžiaus automobilių parodoje, „Daimler“ koncerno narys pademonstravo „E klasės All-Terrain“ modelį, kurio receptas niekuo nesiskiria nuo kitų šio segmento automobilių.
„Mercedes Benz“ specialistai išrinko standartinį E klasės universalą, sumontavo naujus sparnus su juodos spalvos plastmasėmis, padidino kėbulo prošvaisą, sumontavo keturių varančiųjų ratų pavarą ir 195 arklio galias išvystantį keturių cilindrų dyzelinį variklį, kuris „E klasės All-Terrain“ versijoje buvo suporuotas devynių laipsnių automatine pavarų dėže.
![Paryžius 2016: „Mercedes Benz“ kompanijos padidinto pravažumo universalas 4](https://static2.inspektorius.lt/static.php?v=4.2.6.99&t=cr&s=800x600&m=4&f=/Uploads/UGallery/photos/30/85/b5/41/3085b5418cd56baeaf2ab0a5c784c647.jpg)
Gamintojo atstovų teigimu, variklių gamą vėliau papildys šešių cilindrų dyzelinis agregatas.
Nuo tradicinių E klasės universalų, naujoji modifikacija išsiskirs ne tik naujo dizaino radiatoriaus grotelėmis, bet ir 19 arba 20 colių ratlankiais. Kitokių opcijų būsimieji „E klasės All-Terrain“ pirkėjai neturės.
Aukštą komforto lygį užtikrins „Air Body Control“ vardu pavadinta orinės pakabos sistema. Ši pakaba į naują E klasės universalo versija bus montuojama standartiškai.