• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nusileido „ENEOS 1006 kilometrų lenktynių“ uždanga. Po įtemptos, varginančios ir karštos kovos triumfavo „Skuba dream“ komanda, kurios „Porsche 911“ vairavo Egidijus Valeiša ir broliai Ignas bei Jonas Gelžiniai.

128

Nusileido „ENEOS 1006 kilometrų lenktynių“ uždanga. Po įtemptos, varginančios ir karštos kovos triumfavo „Skuba dream“ komanda, kurios „Porsche 911“ vairavo Egidijus Valeiša ir broliai Ignas bei Jonas Gelžiniai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors kvalifikacijoje penktadienį triumfavo „Exit Palanga by Algirdai“, jų „Aquila CR1“ susidūrė su daug problemų ir galiausiai nefinišavo.

REKLAMA

Antrąją vietą užėmė „Skuba Racing team“ su BMW M3, trečią vietą tik paskutinėmis akimirkomis po varžovų klaidos išplėšė „Mojo Lounge by JR Motosport“, komanda vairavo BMW E46.

Portale tv3.lt po kurio laiko skaitykite nugalėtojų komentarus.

Iš pirmosios pozicijos visos dienos maratoną pradėjo „Exit Palanga by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius, Andrius Jasionauskas ir Saulius Girdauskas pilotuoja „Aquila CR1“ bolidą.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau vos prasidėjus lenktynėms tempas krito, o po 36 ratų Deividas Jocius buvo 11-oje pozicijoje, į priekį išsiveržęs buvo Nicko Verdonckas su BMW M2.

Nenuvažiavus 40-ties ratų į trasą išriedėjo saugos automobilis. Vaidotas Mitkus sudaužė „Honda Civic“ automobilį, vairuotojas buvo palydėtas į greitosios pagalbos automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Per pirmus 100 ratų trasoje nebuvo išvengta incidentų. Be jau minėts avarijos, buvo keletas geriau pasibaigusių situacijų, kai lenktynininkai kliudė trasos konstrukcijas ir apgadino automobilius. Nuvažiavus beveik trečdalį distancijos pirmavo „Skuba Team“, „Porshe 911 GT3“ tuo metu vairavo Egidijus Valeiša. 

REKLAMA

Nedaug atsiliko ir „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ ekipažas, kurį vairavo Nemunas Dagilis.

Konstrukcija sušlubavo kvalifikacijos nugalėtojams „Exit Palanga by Algirdai“, atsilapojo „Aquila CR1“ bagažinė, todėl teko stoti į techninio aptarnavimo zoną ir problemą sutvarkyti. 

REKLAMA

Panašu, kad kvalifikacijoje triumfavusi „Aquila CR1“ apie aukštas pozicijas galėjo pamiršti dar nenuvažiavusi 200 ratų. Su techniniais sunkumais susidūrusi komanda bandė taisyti automobilį, tačiau lyderiai nurūko per toli.

Viskas. Lenktynės „Exit Palanga by Algirdai“ komandai – baigtos. Automobilis sustojo ir daugiau nebepajudėjo, nors dar buvo bandoma taisyti. Portalas tv3.lt pasiteiravo vieno iš PIT zonoje sutiktų komandos narių, kas gi nutiko „Aquila CR1“ automobiliui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Tiksliai nežinome, bet spėjame, kad bendiksas įstrigo į greičių dėžę“, – kalbėjo komandos narys. Vienas iš lenktynininkų aiškino, kad detalė užstrigdė variklį, dėl to užsiblokavo ratai.

Po 200 ratų aiškėjo lyderiai: pirmoje vietoje važiavo „Skuba dream“, už šios komandos rikiavosi „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“, trečiąją vietą užėmė „Qvick-VR Racing“ iš Belgijos.

REKLAMA

„Skuba dream“ lenktynininkas Jonas Gelžinis pasikeitęs po 260 ratų dar neskubėjo džiaugtis pirmąja vieta: „Sunku prognozuoti, dar keletas valandų ir viskas bus aišku. Turime tūkstančius „Excel“ lentelių su visais įmanomais scenarijais, todėl esame pasiruošę.“

REKLAMA

Netikėtas posūkis. Sugedo „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ komandos „Porsche 991“ automobilis. Antroje vietoje važiavęs Steve`as Vanbellingenas susidūrė su problemomis, iš automobilio pradėjo tekėti aušinimo skystis. 

Džiaugėsi lyderiai „Skuba dream“ varžovų nesėkme ar ne, neaišku, tačiau galima sakyti vieną – visi koziriai po konkurentų pasitraukimo – brolių Gelžinių ir Egidijaus Valeišos rankose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prieš lenktynes

Greičiausią kvalifikacijos ratą penktadienį nuvažiavo Ramūnas Čapkauskas, kai 2682 metrų nuvažiavo per 1 min. 9,952 sek.

Antrąjį rezultatą TOP 10 kvalifikacijoje parodė belgai (Nico Verdonck) iš „Qvick-VR Racing“ su „Marc Cars BMW M2 V8“, o trečiąjį – „Skuba Racing“ lyderis Jonas Gelžinis, vairavęs komandos „Porsche 911 GT3 CUP 997“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų