Praėjusią savaitę Barselonoje vykusiuose paskutiniuose priešsezoniniuose F-1 bandymuose „Mercedes“ ekipos pilotai greičiu pranoko visus varžovus, rašo F-1.lt.
Praėjusį penktadienį Nico Rosbergas pirmą kartą rimtai išmėgino minkštos sudėties padangas ir tuo metu geriausią rezultatą užfiksavusį Valtterį Bottą pranoko daugiau nei viena sekunde. Kaip paaiškėjo vėliau, tai buvo geriausias pasiektas rezultatas Barselonos trasoje.
Kitą dieną minkštos sudėties padangas išmėgino ir Lewisas Hamiltonas. Britas, kuris nebuvo patenkintas padangų darbu ir bolido balansu, greičiu sugebėjo pranokti Felipę Massą ir Kimį Raikkoneną, kurie savo geriausius rezultatus užfiksavo su minkščiausios sudėties padangomis.
Be „Mercedes“, gerą formą Barselonoje pademonstravo ir „Williams“ ekipa, kurios pilotai buvo greičiusi dvi dienas iš keturių paskutinių.
Neprastai Ispanijoje atrodė ir „Ferrari“. Pastaroji pagal greitį nusileido tik minėtosioms „Mercedes“ ir „Williams“ ekipoms.
„Red Bull“ komanda paskutinių bandymų metu savo dėmesį buvo sukoncentravusi ties lenktynių distancijos įveikimu. Tiesa, ekipai nepavyko išvengti techninių problemų. Paskutinę bandymų dieną Danielio Ricciardo bolide sugedo ERS sistema.
Paskutiniuose bandymuose ir vėl geru pasirodymu negalėjo pasigirti „McLaren“. Su techninėmis problemomis toliau kovojusi britų komanda įveikė mažiausiai ratų tarp visų dalyvių – 177 ratus per keturias dienas. Palyginimui – Felipe Nasras vien per sekmadienį sugebėjo nuvažiuoti 159 ratus. O jei nekreiptume dėmesio į penktadienį Jensono Buttono įveiktus 101 ratą, „McLaren“ vidutiniškai per dieną įveikdavo po 25,3 rato.
Priešingai nei „McLaren“, daug geriau paskutiniuose bandymuose sekėsi „Force India“ komandai. Pastaroji tik penktadienį pirmą kartą išbandė savo naująjį bolidą, tačiau per tris dienas su juo pilotai sugebėjo įveikti 365 ratus.
Daugiau skaitykite F-1.lt.