Spalio 4-5 dienomis Druskininkai kviečia automobilių sporto gerbėjus į finalinį Lietuvos ralio čempionato etapą „Rally Classic“, taip pat išvysime ir Baltarusijos ralio išvažiuojamąjį etapą bei NEZ (Šiaurės Europos zonos šalių) ralio čempionato baigiamąjį etapą.
Naktinis etapas neužmirštamų pojūčių mėgėjams
Trečius metus Druskininkuose vykstančio „Rally Classic“ organizatoriai šiemet žada automobilių sporto gerbėjus nudžiuginti ne tik Lietuvos ir Šiaurės Europos šalių ralio čempionatų baigiamaisiais etapais bei Baltarusijos ralio išvažiuojamuoju etapu, bet ir į Lietuvą sugrįžtančiu naktiniu greičio ruožu.
„Pats ralio pavadinimas „Classic“ nurodo, jog jis bus klasikinis ir orientuotas į sportinę dalį. Visgi ir mes patys esame lenktynininkai, todėl jaučiame pareigą surengti aukšto lygio varžybas. Norėdami įgyvendinti šią idėją lenktynininkams siūlome 8 greičio ruožus, o vienas iš jų bus naktinis, ko seniai jau nebuvo Lietuvoje,“ – sako lenktynių organizatorius Jonas Balčiūnas.
Pasak J. Balčiūno, naktinis greičio ruožas raliui suteikia išskirtinio žavesio bei patikrina sportininkų meistriškumą.
„Druskininkuose žiūrovams priminsime, kaip įspūdingai atrodo naktinės lenktynės. Naktinio etapo metu žiūrovai pirmiausiai išgirsta atvažiuojančius automobilius, praėjus kelioms sekundėms pasirodo akinančios automobilių šviesos, kurios kaip mat nutolsta, o akyse belieka iki raudonumo įkaitusių stabdžių kaladėlių mirgėjimas. Ralio entuziastams tokios akimirkos neužmirštamos,“ – vaizdingai pasakoja „Rally Classic“ Druskininkai 2013 organizatorius.
„Taip pat tai didelis išbandymas ir sportininkams, kurie galės pasitikrinti, ar jie gera komanda. Ypač didelė atsakomybė tenka šturmanui ir jo gebėjimui tiksliai skaityti stenogramas, nes skriejant dideliu greičiu tamsoje klaidoms vietos nedaug,“ – tikina J. Balčiūnas.
Finišas – 40 kilometrų ilgio trasa
Daugiau kaip 80% ralio trasų – naujos ir nematytos. Norint žiūrovams suteikti galimybę pamatyti kuo daugiau – greičio ruožai ir startai juose suplanuoti taip, jog jie, besimėgaudami vaizdingomis apylinkėmis, galėtų apsilankyti bent dviejuose ruožuose per dieną.
Ilgiausia atkarpa, kurią nuvažiuos lenktynininkai, yra beveik 40 kilometrų ilgio finalinis „Lietuvos geležinkelių“ greičio ruožas.
„Paskutinį ruožą pavadinome „Rally Classic“ Druskininkai 2013 rėmėjų „Lietuvos geležinkeliai“ vardu, norėdami susieti juos jungiančius komponentus – greitį ir ilgas distancijas. „Lietuvos geležinkelių“ greičio ruožas bus „darbinis“ ir sudėtingas, kaip ir turėtų būti. Juk traukiniai taip pat labai ilgi ir sunkūs, tai labai simboliška,“ – šypsosi J. Balčiūnas.
Kalbėdamas apie rėmėjus J. Balčiūnas pabrėžia ir Druskininkų regiono paramą. Didžiausias indėlis tenka „Dzūkijos medienai“, kuri prisideda organizuojant techninę ralio dalį.
„Labai svarbu, kad prie renginio prisidėtų ne tik didieji rėmėjai, kurie yra žinomi visai Lietuvai, tačiau ir mažesni, bet itin svarbūs tam regionui. Vienas tokių yra „Dzūkijos mediena“, kuri parodo kad „Rally Classic“ šitame regione yra reikalingas ir tapo jo neatskiriama dalimi,“ – džiaugiasi „Rally Classic“ Druskininkai 2013 organizatorius Jonas Balčiūnas.
Daugiau informacijos apie renginį rasite www.rallyclassic.lt