Lietuvos keturvietė baidarė baigė pasirodymą Paryžiaus olimpinėse žaidynėse. Vyrų keturviečių baidarių 500 m rungties pusfinalyje ir finale per vieną dieną kovoję baidarininkai užėmė aukštą penktą vietą. „Tai yra pats aukščiausias rezultatas, kokį Lietuvos baidarių kanojų irklavimo komanda yra iškovojusi“, – po finišo rezultatu džiaugėsi Simonas Maldonis.

Lietuva po 250 metrų buvo penktoje pozicijoje ir ją išlaikė iki pat finišo (1 min. 21.13 sek.), nors vienu metu juos buvo lenkti pradėjusi Serbijos įgula.

Mindaugas Maldonis teigė, kad viską pavyko išpildyti be klaidų. Tiesa, pasiekima galėjo būti ir dar saldesnis, nes nuo ketvirtą vietą užėmusios Ukrainos buvo atsiliktas vos 0.12 sek.

„Mūsų sporto šakoje keturvietėje europiečiams per atranką reikėjo būti šeštiems, tai yra visame pasaulyje šešetuke. Mes parodėme, kad mes ne veltui ten buvome toje vietoje ir pasirodo galėjome ir šiek tiek geriau“, – sakė M. Maldonis.

Išlipę iš valtis lituviai kone vieninteiai iš visų rinktnių susibūrė į ratą ir apsikbino. Pasak Artūro Sejos, visi džiaugėsi, nes tai šiai komandai yra vienas didžiausių karjeros pasiekimų.

„Visas pasaulis ruošiasi, mums ta penkta vieta irgi yra vienas iš karjeros pasiekimų didžiausių, tikrai esame laimingi. Maždaug įsivaizdavome panašią vieta ir mes tikrai laimingi būtume. Aišku, kad tiek ruošiesi visada norisi dar daugiau, bet galbūt ne visada tas išeina“, – pridėjo A. Seja.

Pusfinalyje lietuviai pademonstravo geriausią Pirmasis trejetas – Ispanija, Vokietija ir Australija dėl medalių kovojo iki pat finišo ir tik po peržiūros buvo patvirtinta, kad pirmą vietą užėmė Vokietija (1:19.80), antri liko australai (1:19.84), o treti – ispanai (1:20.05).

Finale lietuviai varžėsi su Australija, Serbija, Ispanija, Ukraina, Vokietija, Vengrija ir Naująja Zelandija. Lietuviams teko antrasis takelis, tačiau pirmasis startas buvo sustabdytas, kadangi buvo pažeistos startavimo taisyklės.

Po finišo baidarininkas S. Maldonis sulaukė mylimosios Viktorijos Senkutės apkabinimų. Irkluotoja buvo pirmoji lietuvė Paryžiuje, kuriai pavyko iškovoti medalį žaidynėse.

„Lūkesčiai buvo ir prieš varžybas, tai einame etapais: atrankinės, ketvirtfinalis, pusfinalis, finalas, patekome į finalą ir čia buvo užduotis padaryti viską, ką galime 110 procentų iš savęs išspausti ir jeigu tai padarysime, būsime laimingi. Tai mes tą padarėme ir išspaudėme netgi daugiau, negu galėjome ir mes dėl to labai džiaugiamės“, – ryžtingai kalbėjo Simonas Maldonis, o jo brolis M. Maldonis pridėjo, kad toks rezultatas itin pozityviai nuteikia ir realu, kad šią ketveriukę bus galima išvysti ir Los Andželo olimpinėse žaidynėse.

„Baidarių-kanojų irklavime ir akademiniame irklavime, tiek plaukime visur penktos vietos dominantės tokios, tai reiškia visi eina tinkama linkme, visa rinktinė stiprėja ir viskas prieš akis, nenustosime daryti tai, ką darome, žinome, kad viską gerai darome, o tiek kiek šiandien trūko, kitą kartą kitiems tiek trūks“, – užsivedęs kalbėjo S. Maldonis.