Portalas tv3.lt paprašė vairuotojų atsakyti į klausimą – kiek rinkoje kainuotų Jūsų mašina? Vieni atsakyti negalėjo, bet kiti ne tik davė preliminarią kainą, bet ir papasakojo tam tikrų detalių.
„Dėl verslo niekas tokių mašinų nedaro, bet samprotaujant – įmanoma praturtėti. Investicija į ateitį, nes atsižvelgus į modelį, metus, tarybinę techniką ir panašiai galima sakyti, kad su metais ji vis daugiau įgauna vertės“, – sakė vienas iš vairuotojų.
„Mūsų atveju tai yra hobis. Čia visada galima rasti, ką patvarkyti, – sakė vairuotojas, o pratęsė kolega. – Kažkada bandžiau rašytis sumas, kiek sumoku už detales. Vėliau draugas davė patarimą, kad popieriuką geriau suglamžyk (juokiasi).“
Taip pat, vyrai nestokojo geros nuotaikos ir sakė, kad žmonoms apie tokią investiciją geriau net neminėti.
Pateikiame vairuotojų speliones, kiek gi galėtų būti verta jų mašina.
„Šitą automobilį nusipirkau kaip rūdžių kalną. Viską pats restauravau – virinau, „špakliavau“ ir taip toliau. Tai yra mano vaikas, o vaikai neįkainojami“
„Net neįsivaizduoju. Aš šį automobilį padariau pats per ketverius metus. Dariau sau, o ne pardavimui, tai nelabai galiu atsakyti, kiek ji verta. Aš manau, kad verta daug (juokiasi)“
„Nenoriu nusišnekėti, bet toks automobilis „nedarytas“ Vokietijoje kainuoja 16 tūkst. eurų. Jis buvo ištrauktas iš daržinės, dabar jis yra perrinktas mano rankomis naujai nuo iki. Salonas, aišku, yra siūtas naujai, o visa kita – originalas.“
„Dabar iš „patvorio“ tokios mašinos kainuoja apie 3 tūkst. eurų. Dabartinio stovio, manau, apie 8 tūkst. eurų.“