J. Marino starto laukta ir didžiojo šuolio rungtyje, kurioje ji yra tapusi dukart „X Games“ prizininke. Visgi, starte amerikietė taip ir nepasirodė, o to priežastis – gana neįprasta. Pasirodo, dar nuolydžio rungtyje tarptautinis olimpinis komitetas (TOK) liepė J. Marino paslėpti savo rėmėjų logotipą, matomą ant jos šalmo. Amerikietė tai ir padarė.
Tuo tarpu prieš didžiojo šuolio rungtį TOK pranešė amerikietei, kad jai reikės paslėpti didelį „Prada“ užrašą, esantį snieglentės apačioje. J. Marino pareiškė, kad tai gerokai pakenktų jos snieglentei ir pasirodymui, tačiau TOK nesileido į kalbas ir tik priminė jai 40-ąjį taisyklių punktą, reglamentuojantį rėmėjų reklamas olimpinių žaidynių metu.
„Tiems, kurie klausinėjo, kas nutiko, noriu pranešti, kad TOK man nedavė leidimo startuoti su savo snieglente didžiojo šuolio rungtyje, nors prieš tai buvo ją patvirtinę nuolydžio rungčiai. Jie pasakė, kad jei su tokia snieglente pasirodysiu varžybose, tai būsiu diskvalifikuota. Jie liepė man su markeriu paslėpti rėmėjų užrašą ant snieglentės. Tie, kas mažiau domisi snieglenčių sportu, galbūt nežino, kad snieglentės apačia yra labai svarbi, norint išvystyti didesnį greitį. Ten galima tepti tik vašką“, - „USA Today“ aiškino J. Marino.
Iš pradžių amerikietė planavo paklusti TOK nurodymams, paslėpė logotipą ant snieglentės ir nuėjo į treniruotę. Visgi, J. Marino greitai pajautė, kad markeriu ištepliota snieglentė gerokai skiriasi nuo įprastos ir neišvengė kritimo.
„Negalėjau išvystyti normalaus greičio, todėl atlikau keletą nesėkmingų šuolių. Visi tie pašaliniai trikdžiai mane išsunkė tiek fiziškai, tiek psichologiškai. Nusprendžiau, kad geriau pasidžiaugsiu savo pasirodymu pagrindinėje – nuolydžio – rungtyje, o didįjį šuolį praleisiu. Panašu, kad ta rungtis ir pačiam TOK nėra priortietinė“, - pridėjo J. Marino.