• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasibaigus du mėnesius trukusiai kampanijai „Laimėk kamuolį, perduok kamuolį“, gaiviųjų gėrimų gamintoja „Sprite” ir Lietuvos krepšinio federacija labdarai dovanos 643 unikalius krepšinio kamuolius. Ypatingo dizaino kamuoliai bus perduoti vaikų dienos centrams visoje Lietuvoje.

Pasibaigus du mėnesius trukusiai kampanijai „Laimėk kamuolį, perduok kamuolį“, gaiviųjų gėrimų gamintoja „Sprite” ir Lietuvos krepšinio federacija labdarai dovanos 643 unikalius krepšinio kamuolius. Ypatingo dizaino kamuoliai bus perduoti vaikų dienos centrams visoje Lietuvoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mes labai džiaugiamės, kad Lietuvoje labdarai žmonės skyrė tiek daug „Sprite” kamuolių. Reiškiame nuoširdžią pagarbą visiems, kad laimėję kamuolį jį padovanojo”, – sakė Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas Arvydas Sabonis.

REKLAMA

Pasak jo, apskritai vidurinės ir sporto mokyklos turi pakankamai krepšinio inventoriaus, tačiau jo trūksta daugybėje vaikų dienos centrų.

„Todėl nutarėme dovanoti žmonių paaukotus kamuolius daugiau nei šimtui vaikų dienos centrų visoje Lietuvoje, ypatingą dėmesį skirdami atokesniems rajonams. Matome, kad daugybėje vietų vaikai neturi krepšinio inventoriaus, tačiau turi didelę krepšinį mylinčią širdį. Dovanti kamuoliai pasieks vaikų dienos centrus iki Kalėdų”, – sakė A.Sabonis.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmieji kamuoliai ketvirtadienį buvo įteikti Žaliakalnio vaikų dienos centro Kaune globotiniams.

Lietuviai – dukart aktyvesni už kaimynus

„Ši kampanija aiškiai parodė, kad krepšinis viešpatauja lietuvių širdyse, – sakė „Coca-Cola HBC Lietuva” prekybos vadovas Baltijos šalyse Valdas Pakštys. – Kampanijos metu Lietuvoje buvo registruota daugiau nei 100 000 kodų. Tai – dukart daugiau nei Latvijoje ir Estijoje. Atsižvelgiant į Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės sėkmę Europos čempionate, mes nuoširdžiai tikimės, kad tie kamuoliai padės atrasti Lietuvoje naujų talentų ir paskatins jaunimą rinktis krepšinį”.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pastaruosius 8 metus „Sprite” rėmė įvairius krepšinio renginius. „Mes, kaip kompanija, norime paskatinti žmones daugiau judėti ir suvokti, kad svarbi kiekviena kalorija – nesvarbu, iš kur ji atėjo – ar iš gėrimo, ar iš maisto. O geriausias būdas išlaikyti kūno formas yra judėti. Dėl to remiame įvairius aktyvios ir sveikos gyvensenos renginius, o bendradarbiavimas su Lietuvos krepšinio federacija duoda gerų rezultatų. Tad ir jungtinė vartotojams skirta kampanija buvo logiška šio bendradarbiavimo tąsa”, – sakė V.Pakštys.

Kampanijos metu liepą ir rugpjūtį kasdien 100 žmonių galėjo laimėti specialiai sukurtą „Sprite” krepšinio kamuolį. Laimėtojai galėjo rinktis – pasilikti kamuolį, nusiųsti draugui arba, padedant Lietuvos krepšinio federacijai, padovanoti vietos bendruomenėms.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų