Krepšinis yra gerokai daugiau nei sportas, o XXI amžiaus žmogui pirmoji aukščiausio lygio varžybų arenos eilė pasiekiama bet kur ir bet kada – tokią žinutę artėjant Europos krepšinio čempionatui perduoda naujasis vaizdo transliacijų internetu platformos „Viaplay“ klipas.
72
Krepšinis yra gerokai daugiau nei sportas, o XXI amžiaus žmogui pirmoji aukščiausio lygio varžybų arenos eilė pasiekiama bet kur ir bet kada – tokią žinutę artėjant Europos krepšinio čempionatui perduoda naujasis vaizdo transliacijų internetu platformos „Viaplay“ klipas.
„Mes, būdami vienu didžiausių sporto transliacijų tiekėju Baltijos šalyse, tikime, kad krepšinis, kaip ir bet kuris kitas sportas nesibaigia sportiškumu. Tai ir socializavimosi reiškinys, ir pramoga, ir kokybiškas laiko praleidimas. Todėl manome, kad ir Europos krepšinio čempionatas, vyksiantis vasaros pabaigoje, pirmiausia, yra didžiulė pramoga lietuviams, o šiuolaikinės technologijos leidžia mėgautis šia pramoga nebūtinai namie prie televizoriaus, tačiau bet kurioje vietoje, kur veikia interneto ryšys, prie bet kokio kito ekrano“, – sako Mindaugas Gumauskas, „Viaplay“ Baltijos šalių rinkodaros, pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovas.
REKLAMA
Krepšinio rinktinės treniruotė
(72 nuotr.)
Krepšinio rinktinės treniruotė (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)
Krepšinio rinktinės treniruotė (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)
Krepšinio rinktinės treniruotė (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)
M. Gumauskas pastebi, kad šį kartą stengtasi sukurti inovatyvią, jaunam ir jaunatviškam, pirmuosius veiklos metus žyminčiam prekės ženklui tinkančią idėją, tad ieškota netradicinių, dar nenaudotų leitmotyvų, nebūdingų įprastai sporto reklamai.
Vienas iš klipo autorių Antonio Bechtle, laisvai samdomas reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas sako, kad kurdami idėją su kolega Janis Milzarajs galvojo apie tai, kur geriausia stebėti krepšinio varžybas.
REKLAMA
REKLAMA
„Žinoma, pirmoji arenos eilė, kuo arčiau aikštelės – ten nori būti visi krepšinio sirgaliai. Tačiau šiandieniniame pasaulyje vaizdo transliacijos internetu suteikia galimybę stebėti varžybas, kur bebūtum. Atsidurti pirmoje arenos eilėje gali mėgaudamasis vasara ežero pakrantėje, miške, namų kieme ar valtyje“, – sako A. Bechtle.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Klipui, kuriame skamba Monikos Liu muzika, filmuoti autoriai pasirinko natūralias, kasdieniškas šalies vietoves, kurios nėra išpuoselėti turistiniai taškai. Autoriai sako norėję parodyti kiekvienam lietuviui atpažįstamas, kasdienes arba įprastų išvykų vietas, tokias, kur žmonės būna kasdien, o ne išsiruošia ypatingomis progomis.
REKLAMA
Tokiose vietovėse ir atsidūrė trys sporto arenos kėdės, „keliaujančios“ per miestą, pievas, mišką, „poilsiaujančios“ ežero pakrantėje, „leidžiančios romantiškas minutes“ naktiniame mieste. Klipo kūrėjai numatė kelis konkrečius filmavimo taškus, tačiau komanda, susėdusi į autobusiuką, keliavo ir stodavo bei filmuodavo įvairiose jiems patikusiose vietose, tuomet traukdavo toliau.
REKLAMA
Klipo filmavimas buvo vientisa kelionė, prasidėjusi 2 valandą paryčiais ir užtrukusi 13 valandų. Klipo režisierius – jau trejus metus Lietuvoje gyvenantis Luis Velasco, daugiausiai dirbantis muzikos srityje, jo darbai įtraukti į „Rolling Stone“ žurnalo geriausių metų klipų sąrašą, L. Velasco prisidėjo prie Jurgio Didžiulio muzikos tarptautinio pripažinimo, jis su kolegomis kuria video poezijos projektą, kurio tikslas parodyti Lietuvą imigrantų akimis.
Ši patirtis, siekiant parodyti Lietuvos grožį per paprastus, dažnai pačių lietuvių nepakankamai įvertinamus, dalykus inspiravo „Viaplay“ klipo stilistiką. Režisieriaus patirtis muzikos srityje ir klipui pasirinkta Monikos Liu daina „Kelionė į mėnulį“ leido sukurti muzikiniam klipui, o ne sporto reklamai būdingesnį stilių. Gamybinę klipo dalį atliko agentūra „Dansu“. Europos krepšinio čempionatas prasidės rugpjūčio 31 d., o daugiausia čempionato varžybų HD raiška transliuos vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ ir „Viasat Sport Baltic“.