Likus mažiau nei 25 ratams lyderiai važiavo vienas šalia kito, bet L.Hamiltonas tuomet ėmėsi rizikingos taktikos ir nusprendė atlikti papildomą sustojimą techninio aptarnavimo juostoje. Likus apie 20 ratų pilotus skyrė 20 sek., o britas ėmė sparčiai vytis olandą. M.Verstappenas kurį laiką bandė kontroliuoti situaciją, bet likus 10 ratų jo tempas drastiškai krito. L.Hamiltonas ratus važiavo 2 sek. greičiau už varžovą ir sugebėjo aplenkti olandą net ir tokioje trasoje, kur lenkimai sunkiai įmanomi.
M.Verstappenas likus mažiau nei 25 ratams neatsakė į L.Hamiltono manevrą ir už tai turėjo sumokėti. Likus 3 ratams olandui dar buvo pakeistos padangos ir jis sugebėjo iškovoti papildomą tašką už greičiausią ratą. Trečią vietą iškovojo vokietis Sebastianas Vettelis („Ferrari“). Jis su vidutinio kietumo padangomis trasoje išbuvo net 40 ratų, todėl po sustojimo „boksuose“ pasirinko minkštas padangas. Jos S.Vetteliui leido vystyti didesnį greitį lenktynių pabaigoje ir taip aplenkti komandos draugą monakietį Charlesą Leclercą.
Tuo tarpu antrajam „Mercedes“ pilotui suomiui Valtteriui Bottui lenktynės susiklostė nesėkmingai. Jau pirmajame rate jis pažeidė priekinį sparną, kai prilietė L.Hamiltono galinę padangą. V.Bottui teko keisti priekinį sparną, jis kurį laiką važiavo paskutinis, o galiausiai finišavo 8-as.
L.Hamiltonas su 250 tšk. sutvirtino lyderio poziciją čempionate. Už jo rikiuojasi V.Bottas (188), M.Verstappenas (181), S.Vettelis (156) ir C.Leclercas (132). Konstruktorių įskaitos lyderių trejetą sudaro „Mercedes“ (438), „Ferrari“ (288) ir „Red Bull“ (244).
Daugiausiai pergalių Vengrijos GP istorijoje – 7 – turi L.Hamiltonas. 2 kartus čia laimėjo S.Vettelis, po kartą – K.Raikkonenas ir D.Ricciardo. Kiti dabartiniai lenktynininkai pergalių čia neturi. Po Vengrijos GP čempionate bus paskelbta 4 savaičių pertrauka. Kitos lenktynės tik rugsėjo 1-ą dieną vyks įspūdingoje Spa trasoje (Belgija).