„Formulės-1“ komandos ir toliau laužo galvas, kad suprastų, kur slypi toks RB6 bolido greitis. Pagal šiandien „Motorsport“ leidinio išplatintą informaciją, „Red Bull“ greičio paslaptis yra ne priekiniame sparne.
Kaip praneša žurnalistai, šiuo metu kuriamos naujos versijos, kurios nesiejamos su priekiniu sparnu, nes tai yra tik dalis visos sistemos. Tolimesni nuotraukų ir vaizdo medžiagos tyrimai parodė, kad lankstus yra ne tik sparnas, o ir... visa bolido nosis, kuri lenktynių režimu yra žymiai arčiau trasos, negu kitų bolido toks pats elementas, įskaitant ir „Ferrari“, kuri irgi naudoja lanksčius sparnus.
Yra ir antra teorija – RB6 konstrukcijoje naudojamas lankstus dugnas: važiavimo metu priekinė bolido dalis prisispaudžia prie trasos dangos, atitinkamai galinė pasikelia. Pagal šią versiją būtent lankstus dugnas pakeičia priekinio sparno padėtį.
Priminsime, kad iki šio „Formulės-1“ čempionato pabaigos likus septyniems etapams vairuotojų įskaitoje pirmauja „Red Bull“ pilotas Markas Webberis (161 tšk.), o jo komandos draugas Sebastianas Vettelis (151 tšk.) su Lewisu Hamiltonu iš „McLaren“ dalijasi 2-3 vietas.
Kitas lenktynių etapas vyks po trijų savaičių, rugpjūčio 29 dieną, Belgijoje, Spa trasoje.