Po draudimo lenktynėse papildyti bolidus kuru sustojimo boksuose laiką apsprendžia ratų pakeitimo procedūra. Per paskutinius du metus komandos šiai procedūrai skyrė daug dėmesio, kai kurie net pakvietė specialistus iš šalies. Rezultatas: pavyko priartėti prie 2,5 sek. ribos, bet daugelis mano, kad kažko daugiau pasiekti neįmanoma.
Diego Ioverno, „Ferrari“ lenktynių brigados vadovas: „Ramiomis sąlygomis, be spaudimo lenktynėse, mums sustojimą boksuose pavysta atlikti per 2,2 sekundės, o praeitame etape mes sugebėjome sustojimus boksuose atlikti per 2,6 sek.
Tiesą sakant, man sunku įsivaizduoti, kad mes galime tai padaryti dar greičiau, įvertinant 100 km/val. greitį, kuriuo bolidas juda boksuose ir jo neįmanoma labai tiksliai sustabdyti aptarnavimo zonoje. Gali būti, kad po kai kurio laiko sugebėsime sustojimus atlikti per 2,4-2,5 sekundės lenktynių metu, bet svarbiausia – nesiekti rekordų, o išsaugoti stabilumą ir vidutinį laiką, kad išvengtume rizikos esant bet kokiems taktikos variantams.
Patobulinome veržliarakčius, bandydami kompensuoti FIA draudimą naudoti helį, eksperimentavome su bolido padėtimi, ratų veržlėmis, vieni iš pirmųjų pradėjome naudoti šviesoforus. Visa tai leido sumažinti aptarnavimo laiką, bet reikia įvertinti mechanikų reakcijos laiką ir imtis priemonių, kurios leidžia išvengti klaidų.
Akivaizdu, kalbu apie idealią situaciją, kai lenktynininkai sustoja tiksliai reikiamoje vietoje, todėl mes su pilotais atliekame didelį darbą. Tai leidžia ir sumažinti sustojimo laiką, ir savo jėgomis pasitikėti mechanikams. Sustojimo metu viskas yra svarbu: stabdymas ir sustojimas boksuose, sugrįžimas į trasą.“