„Formulės-1“ Vokietjos Grand Prix lenktynėse užfiksuota „Ferrari“ komandos neleistina taktika, kuomet Felipe Massa važiavo pirmas, jam iš paskos sekė Fernando Alonso ir per ekipos radiją lyderiavusiam F. Massai buvo duotas netiesioginis ženklas praleisti komandos draugą į priekį.
Jau kitame posūkyje F. Alonso aplenkė F. Massą. „Ferrari“ už šį poelgį gavo 100 tūkst. JAV dolerių baudą.
„Red Bull Renault“ komandos vadovas Christianas Horneris Ferrari veiksmus Hockenheime įvardijo kaip komandinę taktiką, prilyginęs Massos ir Alonso pozicijų apsikeitimą įvykiams 2002 metų Austrijos Didžiojo Prizo metu, po kurių FIA uždraudė komandinius įsakymus.
Christianas Horneris, „Red Bull Renault“: „Turiu pasakyti, kad tai pats akivaizdžiausias būdas, kaip panaudoti komandinę taktiką, kurią aš kada nors mačiau. Labiausiai tuo momentu, kai komanda atsiprašė lenktynininko. Įdomu, kokį sprendimą priims teisėjai, nes šiandien pamatėme praktiškai tą pačią situaciją, kaip ir 2002 metais, kai komandinė taktika buvo uždrausta.
Taisyklės paprastos, jos draudžia komandines taktikas, o tai, kas atsitiko šiandien, labai į tai panašu. Massa dar dalyvauja kovoje dėl titulo, gali būti, kad jo sutartyje yra punktas, kuriame parašyta, jog jis numeris du, bet aš manau, kad tai neteisinga sportui.
Lenktynininkai turi kovoti trasoje. Massa geriau susitvarkė su savo darbu ir buvo lenktynių lyderis.“